@raufai

  1. Ram Yetmiyor

    önceden rahatça girebiliyordum şuan giremiyorum ram yetmiyor malesef umarım düzeltilir
  2. Nasıl Premium Kayıt Olunur Craftrise

    Premium Kayıt Nasıl Olunur CraftRise
  3. f0cuss

    @CraftRıse Ekıbı DarelSprings Coderlar Bİ BAKIN KARDEŞİM

    Sayın @DarelSprings @Raufai @CRAFTRISE Bakın Sorunumuz Resimde Sorunumuz Şudur ; Sayın Craftrise Bunu 3 Gundur Araştırıyıorum Cozumunu Bulamadım - RıseLauncherı Açıyorum Evet Sonra Java Indırılıyor Java Çıkartılıyor Falan FIlan LAUNCHER BAŞLATILIYOR a kadar gelıyor sonra o sıyah yer kapanıyor...
  4. Aşağıyı Okursanız Sayın Craftrise Ekibi...

    Selamlar Sevgili Craftrise Ekibi.Sizlerden Ve Ekibinizden Tek Bir Ricam Var Öncelikle RVİP+'lardaki Disguise Özelliğinden Benim Hesabımada Tanımlanmasını İstiyorum.Çünkü Bİr Youtuber'im Yani mini denebilir aslında.Benim 5K'lık Bir Kanalım Vardı Çokğu Kişide Biliyor.O Kanalımda Sizlere Disguise...
  5. Öncelikle Selamlar Aşağıdaki Kısmı Okursanız Sevinirim...

    Selamlar Sevgili Craftrise Ekibi.Sizlerden Ve Ekibinizden Tek Bir Ricam Var Öncelikle RVİP+'lardaki Disguise Özelliğinden Benim Hesabımada Tanımlanmasını İstiyorum.Çünkü Bİr Youtuber'im Yani mini denebilir aslında.Benim 5K'lık Bir Kanalım Vardı Çokğu Kişide Biliyor.O Kanalımda Sizlere Disguise...
  6. Joker06yt hesabı çalındı

    Joker06yt vip+skin üyelikli hesap çalındı elimde ss var napacagım acill yardım
  7. Drazdec

    1. CraftRise Savaşı

    Dünyadaki savaşlar gibi bende eğlence amaçlı ve biraz işsizliğimi katarak bir savaş oluşturdum. 1)Bu savaşta çoğu yetkili yer alacak. 2)Bu savaşın sebebi ise 2 yetkilinin kavgasıyla başlayacak. 3)Savaşın sonunda bir yetkili alınacak ve yeni yetkili seçilecek. 4)Savaşın 2 tarafı olacak ...
  8. HyperOfStrike

    Kolay Yoldan Ekran Görüntüsü (SS) Nasıl Alınır?

    Öncelikle herkese merhabalar, Oyun oynarken sohbet suçları (küfür,reklam,spam) yapan oyuncular, sunucu huzurunu bozmaktadır. Gerekesiz yere meşgul edilen veya görüntü kirliliğine sebep olan bu suçların yarısı desteğe bildirilse de, yarısı bildirilmediği için ceza almıyor. Bunun sebebi...
  9. Jeewz

    CraftRise TheKingdoms Ne zaman Açılacak ?

    Arkadaşlar sizce thekingdoms oyunu ne zaman açılır benim tahminim 1 ocakta açarlar gibi sizde bir zaman söyleyin
Üst