KEYUBU SORUNSALI

ByNeelsTR

Oduncu
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
3
Beğeni
0
Puanları
10
Öncelikle hayırlı günler,

Daha önce bir kaç firma ile çalıştım ve uzun süredir internet üzerinden Sunucu, Domain, Hosting vs alışverişi yapıyorum.
Tabii haliyle fiyat önemli, kalite önemli lakin benim için en önemlisi Saygı, müşteri anlayışı, hızlı ve doğru çözümdür!
Açıkçası bunlar olmadan benim için fiyat ve kalitenin pek bir anlamı olmuyor ve sırf bu yüzden 1 yıldır çalıştığım firma olan Ba**ho**'tan saygısızlık ve laubağlilik yüzünden vazgeçip Keyubu'ya geçtim!
Keyubu'ya geçtikten bir süre sonra sorunlar yaşamaya başladım.
Bunlar birisi sunucumda düzenleme yaparken birden sunucuda garip bir yazdı ve sunucu kapandı! Ardından site üzerinden destek talebi açtım, aldığım cevaplar aşağıda ki şekildedir;
IMG_20201001_130828.jpg
IMG_20201001_130853.jpg
IMG_20201001_131114.jpg
IMG_20201001_131132.jpg
IMG_20201001_132202.jpg
IMG_20201001_132202.jpg
IMG_20201001_132231.jpg
IMG_20201001_132251.jpg

Destek talebinde ki konuşmaları görüyorsunuz ama asıl cevap hemen altta.
IMG_20201001_133519.jpg
29-30 saat sonra böyle bir cevap geldi ve 1 ay ek süre eklediler.
Hediyelerden birisi olarak bana "Sizlere Discord özellerimizi açıp anında destek vereceğimize söz veriyoruz" denildi.
Bunu diyen kişi Batuhan Bey'di. Lakin o sözü tutan olmadı, ilgili kanıt aşağıdadır.
IMG_20201001_134520.jpg
IMG_20201001_134533.jpg
Tarihlere bakarsanız Batuhan Bey'in sözünde durmadığını görebilirsiniz.
Bunun üzerine Yusuf Kemal'e yazdım kendisiyle 7-8 (tahmini) sesli görüşmemiz oldu.
Yusuf Kemal bir şekilde Batuhan Yenidoğan'a ulaştı ve Batuhan Bey Discord üzerinden bana ulaştı, Bana yazdığı mesajlar ve konuşmalar aşağıdadır.
IMG_20201001_140731.jpg
IMG_20201024_233406.jpg
Batuhan Yenidoğan'la konuşmada kendisi bana ev taşıdığını ve müsait olamadığını söyledi. Ardından Yusuf Kemal konuştuğumuz gruba Batuhan Bey'i de çağırdık. Bana bundan sonra benden gelen mesajların Discord bildirimlerini açacağını ve internetini sürekli açık tutacağını belirtti ve maksimum 20 dakika içinde (mesai saatlerinde) bana yanıt vereceğini söyledi. Ayrıca Yusuf Kemal'de aynı şeyi söyledi ve ben sorunun çözüldüğünü sanmıştım ama yanılmışım. Bir kaç gün önce sorun yaşadım ve Yusuf Kemal ve Batuhan Yenidoğan ile iletişime geçmeye çalıştım lakin hiçbir şekilde kendilerine ulaşamadım ve 20 dakika içinde yanıt alamadım. Bunun üzerine Keyubu Discord sunucusuna giriş yaptım ve destek talebi (Discord'dan) açtım ama orada ki Minecraft Destek ekibinden bir kişi ile aramızda tartışma (küçük çaplı) yaşandı ve talebe 1'den fazla yetkili bakmasına rağmen, birini yönlendirmek yerine bana "Bu şartlar altında destek veremeyeceğim." dedi ve talebi sorunum çözülmemesine rağmen kapattı!
Ardından bir daha destek talebi açtım ve sorunlarımı dile getirdim. Ping'den şikayetçi olduğumu belirttim ve Samet Girginer Bey ortalama ping değerini sordu ve o sırada acil bir işim çıktı ve kendisine acil bir işimin çıktığını talep üzerinden söyledim ve daha sonra talebe ortalama ping değerlerimi yazdım, bilgim verdim ama aradan 10 saat (tahmini) geçmesine rağmen bir cevap alamadım. Tabii haliyle artık sabr noktasına ulaştım ve Keyubu Discord sohbetine aşağıdaki ekran görüntüsü attım.
IMG_20201001_133519 (1).jpg

Ardından birisi mesajı sildi (zoruna gitti sanırım birilerinin) ve bende terkar attım. Tekrar sildiler, tekrar attım. Tekrar sildiler ve bende silinmesinin sebebini sordum. Birisi yasak olduğunu söyledi ve bende daha önceden başka destek taleplerinin paylaştığımı ve silinmediğini ve kurallarda da böyle birşey yazmadığını söylediğim. Ardından Discord sunucularından atıldım ve Yusuf'dan bana gelen mesaj aşağıdadır.
IMG_20201001_144931.jpg
IMG_20201001_144949.jpg
Yusuf Kemal beni sunucudan atan kendisinin olduğunu söyledi ve kendisinden uzun süredir yanıt alamıyordum birde ne olsun tak diye yanıt verdi!
Daha sonra tekrardan Keyubu Discord sunucusuna girdim ve sorunlarımı sohbette ilettim bir tartışmadan sonradan bu sefer kalıcı olarak yasaklandım ve Yusuf Kemal'den bir mesaj daha aldım, aldığım mesaj aşağıdadır.
IMG_20201001_150011.jpg
Cidden yetkililerin bir kısmı kendi kafasına göre iş yapıyor. Sırf tilt oldun diye birini banlamayamazsın, burası bir firma ve senin 100'lerce belki de 1000'lerce müşterin var. Cidden yanlış.

Yaşadığım sorunların sadece bir kısmını buraya ilettim ve sırada şimdi Keyubu Discord yetkileriyle yaşadıklarım;







Burada gördüğünüz ekran görüntüsünde yetkilinin dalga geçer bir şekilde ve umursamaz bir şekilde konuşması ve yanlış ceza vermesidir.

Burada ki ekran görüntüsünü eklememin sebebi Yusuf'un şikayeti Zergi'ye göndermemi istemesidir ve şikayetimi belirttiğimde hiçbir işlem yapmadan dalga geçer bir tavırla tamamdır demesi yanlış olmasıdır.




Bu ekran görüntülerinde görmüş olduklarınız; Yetkililerin dalga geçer bir şekilde konuşması, haksız susturma cezası vermesi.

Bunun gibi bir sürü sorun var. Hepsini yazmamın lüzumu oldugunu sanmıyorum ama hepinizin bir kaç konuda daha aydınlatacağım. Şimdiye kadar bunları paylaşamamın sebebi Yusuf'un benim için yaptıklarıdır.
Şimdi bunları paylaşamamın sebebi ise Samet Girginer Bey'in tüm ürünlerimi küçük bir yanlış anlaşılmadan dolayı askıya almasıdır. Kendisine ve Yusuf'a durumu anlatmama rağmen bir çözüm elde edemedim.
Ekli dosyayı görüntüle 180836
Hiçbir zaman haklarınızı aramaktan çekinmeyin!
Avukat'ım ile konuşmalarım devam etmektedir. Yasal işlem başlatılacaktır, Tüketici Haklarına başvurulacaktır ve tazminat davası açılacaktır!


Demem o ki bir işi yapıyorsanız ya iyi yapacaksınız ya da hiç yapmayacaksınız!

Bunları her hangi bir firmayı dolaylı yoldan veya direkt bir şekilde kötülemek için yapmıyorum, amacım da zaten bu değil.
 
Son düzenleme:

ByNeelsTR

Oduncu
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
3
Beğeni
0
Puanları
10
Öncelikle hayırlı günler,

Daha önce bir kaç firma ile çalıştım ve uzun süredir internet üzerinden Sunucu, Domain, Hosting vs alışverişi yapıyorum.
Tabii haliyle fiyat önemli, kalite önemli lakin benim için en önemlisi Saygı, müşteri anlayışı, hızlı ve doğru çözümdür!
Açıkçası bunlar olmadan benim için fiyat ve kalitenin pek bir anlamı olmuyor ve sırf bu yüzden 1 yıldır çalıştığım firma olan Ba**ho**'tan saygısızlık ve laubağlilik yüzünden vazgeçip Keyubu'ya geçtim!
Keyubu'ya geçtikten bir süre sonra sorunlar yaşamaya başladım.
Bunlar birisi sunucumda düzenleme yaparken birden sunucuda garip bir yazdı ve sunucu kapandı! Ardından site üzerinden destek talebi açtım, aldığım cevaplar aşağıda ki şekildedir;

Destek talebinde ki konuşmaları görüyorsunuz ama asıl cevap hemen altta.
29-30 saat sonra böyle bir cevap geldi ve 1 ay ek süre eklediler.
Hediyelerden birisi olarak bana "Sizlere Discord özellerimizi açıp anında destek vereceğimize söz veriyoruz" denildi.
Bunu diyen kişi Batuhan Bey'di. Lakin o sözü tutan olmadı, ilgili kanıt aşağıdadır.
Tarihlere bakarsanız Batuhan Bey'in sözünde durmadığını görebilirsiniz.
Bunun üzerine Yusuf Kemal'e yazdım kendisiyle 7-8 (tahmini) sesli görüşmemiz oldu.
Yusuf Kemal bir şekilde Batuhan Yenidoğan'a ulaştı ve Batuhan Bey Discord üzerinden bana ulaştı, Bana yazdığı mesajlar ve konuşmalar aşağıdadır.
Batuhan Yenidoğan'la konuşmada kendisi bana ev taşıdığını ve müsait olamadığını söyledi. Ardından Yusuf Kemal konuştuğumuz gruba Batuhan Bey'i de çağırdık. Bana bundan sonra benden gelen mesajların Discord bildirimlerini açacağını ve internetini sürekli açık tutacağını belirtti ve maksimum 20 dakika içinde (mesai saatlerinde) bana yanıt vereceğini söyledi. Ayrıca Yusuf Kemal'de aynı şeyi söyledi ve ben sorunun çözüldüğünü sanmıştım ama yanılmışım. Bir kaç gün önce sorun yaşadım ve Yusuf Kemal ve Batuhan Yenidoğan ile iletişime geçmeye çalıştım lakin hiçbir şekilde kendilerine ulaşamadım ve 20 dakika içinde yanıt alamadım. Bunun üzerine Keyubu Discord sunucusuna giriş yaptım ve destek talebi (Discord'dan) açtım ama orada ki Minecraft Destek ekibinden bir kişi ile aramızda tartışma (küçük çaplı) yaşandı ve talebe 1'den fazla yetkili bakmasına rağmen, birini yönlendirmek yerine bana "Bu şartlar altında destek veremeyeceğim." dedi ve talebi sorunum çözülmemesine rağmen kapattı!
Ardından bir daha destek talebi açtım ve sorunlarımı dile getirdim. Ping'den şikayetçi olduğumu belirttim ve Samet Girginer Bey ortalama ping değerini sordu ve o sırada acil bir işim çıktı ve kendisine acil bir işimin çıktığını talep üzerinden söyledim ve daha sonra talebe ortalama ping değerlerimi yazdım, bilgim verdim ama aradan 10 saat (tahmini) geçmesine rağmen bir cevap alamadım. Tabii haliyle artık sabr noktasına ulaştım ve Keyubu Discord sohbetine aşağıdaki ekran görüntüsü attım.
Ekli dosyayı görüntüle 7378
Ardından birisi mesajı sildi (zoruna gitti sanırım birilerinin) ve bende terkar attım. Tekrar sildiler, tekrar attım. Tekrar sildiler ve bende silinmesinin sebebini sordum. Birisi yasak olduğunu söyledi ve bende daha önceden başka destek taleplerinin paylaştığımı ve silinmediğini ve kurallarda da böyle birşey yazmadığını söylediğim. Ardından Discord sunucularından atıldım ve Yusuf'dan bana gelen mesaj aşağıdadır.
Yusuf Kemal beni sunucudan atan kendisinin olduğunu söyledi ve kendisinden uzun süredir yanıt alamıyordum birde ne olsun tak diye yanıt verdi!
Daha sonra tekrardan Keyubu Discord sunucusuna girdim ve sorunlarımı sohbette ilettim bir tartışmadan sonradan bu sefer kalıcı olarak yasaklandım ve Yusuf Kemal'den bir mesaj daha aldım, aldığım mesaj aşağıdadır.
Cidden yetkililerin bir kısmı kendi kafasına göre iş yapıyor. Sırf tilt oldun diye birini banlamayamazsın, burası bir firma ve senin 100'lerce belki de 1000'lerce müşterin var. Cidden yanlış.

Yaşadığım sorunların sadece bir kısmını buraya ilettim ve sırada şimdi Keyubu Discord yetkileriyle yaşadıklarım;







Burada gördüğünüz ekran görüntüsünde yetkilinin dalga geçer bir şekilde ve umursamaz bir şekilde konuşması ve yanlış ceza vermesidir.

Burada ki ekran görüntüsünü eklememin sebebi Yusuf'un şikayeti Zergi'ye göndermemi istemesidir ve şikayetimi belirttiğimde hiçbir işlem yapmadan dalga geçer bir tavırla tamamdır demesi yanlış olmasıdır.




Bu ekran görüntülerinde görmüş olduklarınız; Yetkililerin dalga geçer bir şekilde konuşması, haksız susturma cezası vermesi.

Bunun gibi bir sürü sorun var. Hepsini yazmamın lüzumu oldugunu sanmıyorum ama hepinizin bir kaç konuda daha aydınlatacağım. Şimdiye kadar bunları paylaşamamın sebebi Yusuf'un benim için yaptıklarıdır.
Şimdi bunları paylaşamamın sebebi ise Samet Girginer Bey'in tüm ürünlerimi küçük bir yanlış anlaşılmadan dolayı askıya almasıdır. Kendisine ve Yusuf'a durumu anlatmama rağmen bir çözüm elde edemedim.
Ekli dosyayı görüntüle 180836
Hiçbir zaman haklarınızı aramaktan çekinmeyin!
Avukat'ım ile konuşmalarım devam etmektedir. Yasal işlem başlatılacaktır, Tüketici Haklarına başvurulacaktır ve tazminat davası açılacaktır!


Demem o ki bir işi yapıyorsanız ya iyi yapacaksınız ya da hiç yapmayacaksınız!

Bunları her hangi bir firmayı dolaylı yoldan veya direkt bir şekilde kötülemek için yapmıyorum, amacım da zaten bu değil.
Güncel.
 
Üst