Minecraft Asa ve Yetenek skripti!

Nothingkat

Forum Yazarı
Forum Yazarı
Katılım
1 Haz 2019
Mesajlar
9
Beğeni
1
Puanları
10
Minecraft Asa ve Yetenek Skripti

Herkese merhabalar sevgili okurlar,
Bugün sizlere yapmış olduğum bir skript'i tanıtacağım ve konumun sonunda ise paylaşacağım. Umuyorum beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Yetenekler ve Asalar

Skript'imin temelinde yetenekler bulunur. 6 adet yetenek ve yeteneğin kaynağı olan asalar... Evet, sırasıyla bu yetenekler ve asalar nelermiş bakalım. Unutmayın; bu skript'i kullanacaklar konumu mutlaka sonuna kadar okumalıdırlar. Aşağıda elementlerin yanında bulunan yıldızlar elementin gücünün 5 üzerinden puanıdır. Tabii ki; bana göre.

Alev ( ** )
Alev zor kullanıldığını düşündüğüm yetenektir. Alev asasına sağ tıklayarak baktığınız yön ve açıya ateş topu fırlatabilirsiniz. Bu ateş toplarını ne kadar istediğiniz sıklıkla atabilseniz de; en fazla 5 adet hakkınız vardır. Her yetenekte olduğu gibi.

Su ( *** )
Su yeteneğinin gücü hemen hemen alev ile aynıdır. Su asasına sağ tıklayarak tıkladığınız yerde cam içinde su yaratırsınız. Ve eğer; tıkladığınız yerde bir oyuncu var ise; oyuncu camlar içinde var olan suda boğulabilir. Tabii; hemen camları kırıp kaçmayı başaramaz ise...

Toprak ( * )
Bana göre; en güçsüz yetenek topraktır. Bu yeteneğin asasına sağ tıkladığınızda oyuncuyu toprak dağına gömersiniz. Ancak çıkması da bir o kadar kolaydır.

Hava ( ** )
Hava... kulağa güçlü gibi geliyor. Aslında sizi biraz yanılttım. Kendisi pek güçlü sayılmaz. Hava yeteneğinin asasına sağ tıklar iseniz, tıkladığınız blok bir merkez seçilir. Eğer bu merkeze oyuncu yakın ise oyuncu minik bir çukura gömülür. Yeteneğin adının hava olmasının sebebi, asanın blokları havaya dönüştürmesidir.

Elektrik ( **** )
Elektrik, en güçlü ikinci yetenektir. Asasına sağ tıklandığında, tıklanılan yere yıldırım gönderir. Bu asanın bu kadar güçlü olmasının bir diğer sebebi ise, 5 hakkınızı da isabetli ve hızlı bir şekilde kullanır iseniz, bu karşınızdaki oyuncu için ölümcül olabilir.

Kum ( ***** )
Ne yani, alevler elektrikler geçti. Hava bile geldi. Kum mu en güçlüsü? EVET! Nedenini saygılarınıza sunarım. Kum yeteneğinin asasına sağ tıklandığında oyuncuyu küçük bir kumdan kalenin içine alır. Ancak; bu yeteneğin ölümcül olan kısımları şunlar: Öncelikle, oyuncunun kafasına kum düşer ve tam onlardan kurtuldum derken kendini bir kumdan kalenin içinde bulur. Açıkçası şoke edici. Ayrıca, kum yeteneğinde bir özellik daha var: Eğer karşınızdaki oyuncu koşmuyorsa veya zıplamıyorsa, oyuncuyu kum fırtınasına kaptırıp, kumların altına enkaz bırakır...

Evet, sıra geldi kodumuza!
Kod:
command /yetenek:
    trigger:
        open virtual chest with size 1 named "&5&lYetenek" to player
        make gui slot 0 of player with emerald named "&c&lAlev" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky alev"
        make gui slot 1 of player with emerald named "&9&lSu" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky su"
        make gui slot 2 of player with emerald named "&a&lToprak" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky toprak"
        make gui slot 3 of player with emerald named "&f&lHava" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky hava"
        make gui slot 4 of player with emerald named "&6&lElektrik" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky elektrik"
        make gui slot 5 of player with emerald named "&e&lKum" with lore "&dİncelemek veya satın almak için tıkla!" to run player command "/yeteneky kum"
    
command /yeteneky [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is "alev":
            make gui slot 4 of player with stick named "&cAlev Asası" with lore "&cFiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal alev"
        if arg-1 is "su":
            make gui slot 4 of player with stick named "&9Su Asası" with lore "&9Fiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal su"
        if arg-1 is "toprak":
            make gui slot 4 of player with stick named "&aToprak Asası" with lore "&aFiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal toprak"
        if arg-1 is "hava":
            make gui slot 4 of player with stick named "&fHava Asası" with lore "&aFiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal hava"
        if arg-1 is "elektrik":
            make gui slot 4 of player with stick named "&6Elektrik Asası" with lore "&6Fiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal elektrik"
        if arg-1 is "kum":
            make gui slot 4 of player with stick named "&eKum Asası" with lore "&eFiyat: 20M" to close then run player command "/yetenekal kum"
            
command /yetenekal [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is "alev":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&cAlev Asası" to player
                send "&cArtık alevin enerjisini yönetebilirsin!" to player
                set {alev::%player%} to 5
            else:   
                send "&fYetersiz Miktar." to player
        if arg-1 is "su":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&9Su Asası" to player
                send "&9Artık suyun enerjisini yönetebilirsin" to player
                set {su::%player%} to 5
            else:
                send "&fYetersiz Miktar." to player
        if arg-1 is "toprak":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&aToprak Asası" to player
                send "&aArtık toprağın enerjisini yönetebilirsin" to player
                set {toprak::%player%} to 5
            else:
                send "&fYetersiz Miktar" to player
        if arg-1 is "hava":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&fHava Asası" to player
                send "&fArtık havanın enerjisini yönetebilirsin" to player
                set {hava::%player%} to 5
            else:
                send "&fYetersiz Miktar" to player
        if arg-1 is "elektrik":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&6Elektrik Asası" to player
                send "&6Artık elektriğin enerjisini yönetebilirsin" to player
                set {elektrik::%player%} to 5
            else:
                send "&fYetersiz Miktar" to player
        if arg-1 is "kum":
            if player's balance is bigger than or equal to 20000000:
                remove 20000000 from player's balance
                give 1 stick of unbreaking 10 named "&eKum Asası" to player
                send "&eArtık kumun enerjisini yönetebilirsin" to player
                set {kum::%player%} to 5
            else:
                send "&fYetersiz Miktar" to player
        
on rightclick with a stick:
    if name of tool is "&cAlev Asası":
        if {alev::%player%} is bigger than 0:
            shoot a fireball from player at speed 1
            remove 1 from {alev::%player%}
        else:
            send "&cAsanın gücü sona erdi!" to player
    if name of tool is "&9Su Asası":
        if {su::%player%} is bigger than 0:
            loop all blocks in radius 2 of event-block:
                set block above loop-block to glass
            loop all blocks in radius 1 of event-block:
                set block above loop-block to water
            remove 1 from {su::%player%}
        else:
            send "&9Asanın gücü sona erdi!" to player
    if name of tool is "&aToprak Asası":
        if {toprak::%player%} is bigger than 0:
            loop all blocks in radius 3 of event-block:
                set block above loop-block to grass
            remove 1 from {toprak::%player%}
        else:
            send "&aAsasnın gücü sona erdi!" to player
    if name of tool is "&fHava Asası":
        if {hava::%player%} is bigger than 0:
            set all blocks in radius 2 around the player to air
            remove 1 from {hava::%player%}
        else:
            send "&fAsanın gücü sona erdi!" to player
    if name of tool is "&6Elektrik Asası":
        if {elektrik::%player%} is bigger than 0:
            strike lightning at the targeted block
            remove 1 from {elektrik::%player%}
        else:
            send "&6Asanın gücü sona erdi!" to player
    if name of tool is "&eKum Asası":
        if {kum::%player%} is bigger than 0:
            loop all blocks in radius 3 of event-block:
                set block above loop-block to sand
            set all blocks in radius 2 around event-block to air
            remove 1 from {kum::%player%}
        else:
            send "&eAsanın gücü sonra erdi!" to player
 
Üst