Minecraft RolePlay sunucuları için mükemmel skriptler! | Silah, Sohbet, Telsiz, Kelepçe ve dahası!

Nothingkat

Forum Yazarı
Forum Yazarı
Katılım
1 Haz 2019
Mesajlar
9
Beğeni
1
Puanları
10
Merhaba, aşağıda vermiş olduğum skriptler roleplay için uygun skriptlerdir, ayrıca ne işe yaradıkları başlıklarında yazmaktadır.

Modern hayatı ele alan rol sunucuları için sohbet skriptidir.
Roleplay'da kullanılan tüm sohbet komutları bulunmaktadır.

Karakter adı vermek için /rpgisim <oyuncu> <adı soyadı> kullanınız.

Normal Sohbet: Konuşma sohbetidir, 15 blok etrafınızdakiler görebilir.
/me <hareket>: Emote komutudur, hareketi belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/do <durum>: Emote komutudur, durum belirtir. 20 blok etrafınızdakiler görebilir.
/c <mesaj>: Kısık sesle konuşma komutudur, 4 blok etrafınızdakiler görebilir.
/w <oyuncu> <mesaj>: Fısıldama komutudur, oyuncu ile aranızda 4 blok mesafe olmalıdır.
/s <mesaj>: Bağırma komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
/b veya /ooc <mesaj>: OOC sohbet komutudur, 25 blok etrafınızdakiler görebilir.
Kod:
command /rpgisim [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if player is op:
            if arg 1 is set:
                if arg 2 is set:
                    set {rpg::isim::%arg-1%} to arg 2
                    send "Başarıyla %arg-1% adlı oyuncunun adı %arg-2% olarak belirlendi."
                else:
                    send "Oyuncu için bir isim belirleyiniz."
            else:
                send "İsim vereceğiniz oyuncunun adını yazınız."
        else:
            send "Bunu yapmak için gerekli yetkiniz yok."

on chat:
    cancel event
    loop all players in radius 15 of player:
        send "&e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored message%" to loop-player
 
command /s [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop all players in radius 25 of player:
                send "&4[&cBağır&4] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-1%!" to loop-player
          
command /c [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop all players in radius 4 of player:
                send "&2[&aKısıkses&2] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-1%" to loop-player
 
command /w [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if distance between the player and arg-1 is smaller than 4:
                send "&8[&7Fısıldama&8] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-2%"
                send "&8[&7Fısıldama&8] &e%{rpg::isim::%player%}%&8: &7%uncolored arg-2%" to arg-1
              
command /me [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop all players in radius 20 of player:
                send "&5* %{rpg::isim::%player%}% %uncolored arg-1%" to loop-player
                      
command /do [<text>]:
    trigger:
        arg 1 is set:
            loop all players in radius 20 of player:
                send "&a* %uncolored arg-1% &2((&a%{rpg::isim::%player%}%&2))" to loop-player

command /b [<text>]:
    aliases: ooc
    trigger:
        arg 1 is set:
            if player is op:
                loop all players in radius 25 of player:
                    send "&4((%{rpg::isim::%player%}% - %player%))&7: &f%uncolored arg-1%" to loop-player
            else:
                loop all players in radius 25 of player:
                    send "&f((%{rpg::isim::%player%}% - %player%)): &7%uncolored arg-1%" to loop-player



Modern hayatı ele alan roleplay sunucuları için kasa taşıma skriptidir.
Oyuncular belli bir yerden rastgele bir yere kasa taşıyarak,
$50-250 arası rastgele miktarda bir para kazanmaktadır.
((Skripti kendinize göre düzenlemezseniz çalışmaz.))

Skriptteki alanlar wg'ye göre hazırlanmıştır. Kendinize göre düzenleyiniz.
/kasa başla: Kasaya başlanacak yerde yazacağınız komuttur. Rastgele bir yer söyler.
/kasa bitir: Kasayı aldıktan sonra belirtilen yere götürdüğünüzde bu komutu yazın.

Kod:
command /kasa [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "başla":
            if {kasa::%player%} isn't set:
                if "%region at player%" contains "kasa1":
                    set {kasa::%player%} to true
                    if chance of 20%:
                        set {kasa::%player%::yer} to "Market"
                    else if chance of 20%:
                        set {kasa::%player%::yer} to "Belediye"
                    else if chance of 20%:
                        set {kasa::%player%::yer} to "Banka"
                    else if chance of 20%:
                        set {kasa::%player%::yer} to "Hastane"
                    else:
                        set {kasa::%player%::yer} to "Haber Merkezi"
                    send "&aKasa &7alındı, şimdi kasayı &a%{kasa::%player%::yer}% &7alanına götürmelisiniz."
                    send "&7Kasayı &a%{kasa::%player%::yer}%e &7götürdükten sonra &a/kasa bitir &7 komutu ile kasayı teslim edip &a50 - 250 Rub &7arası para kazanabilirsiniz."
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bu komutu kullanabilmek için Cafe Irina önündeki kasa alanında olmalısınız!"
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şu anda elinizde zaten bir kasa var, önce o kasayı bırakın!"
        if arg 1 is "bitir":
            if {kasa::%player%} is set:
                if {kasa::%player%::yer} is "Market":
                    if "%region at player%" contains "Market":
                        delete {kasa::%player%}
                        delete {kasa::%player%::yer}
                        set {_kazanç} to a random number between 50 and 250
                        add {_kazanç} to player's balance
                        send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
                        delete {_kazanç}
                        send "&aKasa Markete &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
                else if {kasa::%player%::yer} is "Banka":
                    if "%region at player%" contains "Banka":
                        delete {kasa::%player%}
                        delete {kasa::%player%::yer}
                        set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
                        add {_kazanç} to player's balance
                        send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
                        delete {_kazanç}
                        send "&aKasa Bankaya &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
                else if {kasa::%player%::yer} is "Haber Merkezi":
                    if "%region at player%" contains "Haber":
                        delete {kasa::%player%}
                        delete {kasa::%player%::yer}
                        set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
                        add {_kazanç} to player's balance
                        send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
                        delete {_kazanç}
                        send "&aKasa Haber Merkezine &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
                else if {kasa::%player%::yer} is "Belediye":
                    if "%region at player%" contains "Belediye":
                        delete {kasa::%player%}
                        delete {kasa::%player%::yer}
                        set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
                        add {_kazanç} to player's balance
                        send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
                        delete {_kazanç}
                        send "&aKasa Belediyeye &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player
                else:
                    if {kasa::%player%::yer} is "Hastane":
                        if "%region at player%" contains "Hastane":
                            delete {kasa::%player%}
                            delete {kasa::%player%::yer}
                            set {_kazanç} to a random integer between 50 and 250
                            add {_kazanç} to player's balance
                            send player title "&a+ $%{_kazanç}%" for 3 seconds
                            delete {_kazanç}
                            send "&aKasa Hastaneye &7teslim edildi, başka bir &akasa &7almak için geri dön!" to player



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için baygınlık skripti.
Öldüğünüzde 60 saniye boyunca hareket edemezsiniz.
Üstünüzde BAYGIN diye bir hologram yazısı çıkar.

Kod:
on respawn:
    set {Ölüm::%player%} to player's location
    teleport player to {Ölüm::%player%}
    delete {Ölüm::%player%}
    set {ÖlümBekleme::%player%} to 0
    create bound holo object "&4[&cBAYGIN&4]" with id "Baygın::%player%" to player offset by 0, 3.2, 0

every seconds:
    loop all players:
        if {ÖlümBekleme::%loop-player%} is set:
            add 1 to {ÖlümBekleme::%loop-player%}
        if {ÖlümBekleme::%loop-player%} is 60:
            delete holo object "Baygın::%loop-player%"
            delete {ÖlümBekleme::%loop-player%}
        
on any move:
    if {ÖlümBekleme::%player%} is set:
        cancel event
        
on rightclick:
    if {ÖlümBekleme::%player%} is set:
        cancel event



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için telsiz sistemidir.
Bir frekans içerisindeki oyuncuların telsizle konuşmasını sağlar.
Önceden paylaştığım Roleplay Sohbet skripti ile çalışmaktadır.
((Sohbet skriptimi kullanmazsanız skriptte düzenlemeler yapmalısınız.))

/telsizal
: Bu komutla $1000 karşılığında bir telsiz alabilirsiniz.
/frekans gir <1000-10000 arası bir frekans>: Bu komutla frekans girin.
/frekans çık: Bu komutla bulunduğunuz frekanstan çıkabilirsiniz.
/t <mesaj>: Bu komutla frekans içerisindekilere mesaj gönderebilirsiniz.
((5 bloktan yakın oyuncular telsiz konuşmalarınızı görebilmektedir.))

Kod:
command /telsizal:
    trigger:
        if player's balance is greater than 999:
            remove 1000 from player's balance
            set {telsizalindi::%player%} to true
            send "Başarıyla telsiz alındı."
        else:
            send "Paranız yok."
          
command /frekans [<text>] [<int>]:
    trigger:
        if {telsizalindi::%player%} is set:
            if arg-1 isn't set:
                send "&4[&c!&4] &cKullanım: &7/frekans gir <1000-10000 arası bir frekans>"
            if arg-1 is "gir":
                if arg-2 is set:
                    if arg-2 is less than 10000:
                        if arg-2 is greater than 1000:
                            if {frekans::%player%} isn't arg-2:
                                set {frekans::%player%} to arg-2
                                remove player from {frekans::%arg-2%::*}
                                add player to {frekans::%arg-2%::*}
                                send "&7Başarıyla &2%arg-2% &7numaralı frekansa girildi."
                            else:
                                send "&4[&c!&4] &7Şuanda bu frekansta bulunuyorsunuz!"
            if arg-1 is "çık":
                if {frekans::%player%} is set:
                    send "&7Başarıyla &2%{frekans::%player%}% &7numaralı frekanstan çıkıldı."
                    remove player from {frekans::%{frekans::%player%}%::*}
                    delete {frekans::%player%}
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Şuanda herhangi bir frekansta bulunmuyorsunuz!"
          
command /t <text>:
    trigger:
        if {telsizalindi::%player%} is set:
            if {frekans::%player%} is set:
                set {_x::*} to players in radius 10 of player
                remove player from {_x::*}
                send "&b[Telsiz] &8[&a%{rpg::isim::%player%}%&8] &8> &3%arg-1%" to {frekans::%{frekans::%player%}%::*} and {_x::*}
                execute player command "me telsizine yaklaşıp birşeyler söyler."
                loop all players in radius 5 of player:
                    loop-player isn't player:
                        send "&b[Telsiz] &6[&e%{oyuncu::%player%::isim}%&6] &8> &7%arg-1%" to loop-player



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için kelepçe skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece polis adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.

/kelepçe <oyuncu>
: Birisini kelepçeleyebilirsiniz, aranızda 4 blok,
ve daha az mesafe olmalıdır. Kelepçelediğiniz kişi yavaş hareket eder.

Kod:
command /kelepçe [<player>]:
    trigger:
        if distance between the player and arg-1 is smaller than 4:
            if arg 1 is set:
                if {kelepçe::%arg-1%} isn't set:
                    set {kelepçe::%arg-1%} to true
                    apply slowness 3 without particles to arg-1 for 9999 days
                    send action bar "&cKelepçelendiniz." to arg-1
                    send action bar "&cKelepçelediniz." to player
                else:
                    delete {kelepçe::%arg-1%}
                    remove slowness from arg-1
                    send action bar "&aKelepçeleniz açıldı." to arg-1
                    send action bar "&aKelepçe açıldı." to player
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Komuttan sonra kimi kelepçeleyeceğinizi yazmalısınız!"
        else:
            send "&4[&c!&4] &7Birisini kelepçelemek için onun yakınında olmalısınız!" to player



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için tedavi skriptidir.
Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.
Mesela sadece doktor adlı grubun kullanmasını sağlayabilirsiniz.

/tedavi ol
: $50 karşılığında hastane adlı wgde tedavi olursunuz.
/tedavi et <oyuncu>: Doktorlar için tedavi etme komutudur.

Kod:
command /tedavi [<text>] [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is "ol":
            if "%region at player%" contains "hastane":
                if player's health is smaller than 20:
                    if player's balance is greater than 49:
                        set player's health to 20
                        send player title "&c- $50" with subtitle "&cTedavi olundu." for 3 seconds
                    else:
                        send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Zaten sağlığınız dolu, daha sonra deneyin!"
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Bunu yapmak için hastaneye gitmelisiniz!"
        if arg 1 is "et":
            if arg 2 is set:
                    send action bar "&aTedavi ediliyor." to player
                    send action bar "&aTedavi ediliyorsunuz." to arg 2
                    wait 1 seconds
                    set arg 2's health to 20
                    send action bar "&aTedavi edildi." to player
                    send action bar "&aTedavi edildiniz." to arg 2
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Tedavi etmek için bir oyuncu adı yazın!"



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için reklam verme skriptidir.
Oyuncular ücretli reklam verir. Haberciler reklamı onaylarsa reklamın
duyurusu yapılır. Normalde meslek skriptime göre ayarlıydı, ancak o skripti
vermeyeceğim için kendinize göre düzeltebilirsiniz.

/reklam ver <reklam>: $250 karşılığında bir reklam verirsiniz.
/reklam liste: Haberciler için reklam listesini açar.
/reklam onay <oyuncu>: Oyuncunun reklamını yayınlar.

Kod:
command /reklam [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is "ver":
            if arg-2 is set:
                if player's balance is greater than 249:
                    remove 250 from player's balance
                    set {reklam::%player%} to "&6* &e%arg-2% İletişim Bilgileri: %player%"
                    add {reklam::%player%}  to {reklamlar::*}
        if arg-1 is "liste":
            if {reklamlar::*} is set:
                send ""
                send "%{reklamlar::*}%"
                send "&7Reklam onaylamak için &a/reklam onay <oyuncu> &7komutunu kullanın."
            else:
                send ""
                send "Reklam yok."
                send "&7Reklam onaylamak için &a/reklam onay <oyuncu> &7komutunu kullanın."
        if arg-1 is "onay":
            if arg-2 is set:
                if {reklam::%arg-2%} is set:
                    send "%{reklam::%arg-2%}%" to players
                    remove {reklam::%arg-2%} from {reklamlar::*}
                    delete {reklam::%arg-2%}



Modern hayatı ele alan rol sunucuları için balık tutma skriptidir.
Oyuncularınız yem alarak balık tutup balıkları satarak para kazanabilir.
((Skriptteki bölgeler wglere göre ayarlanmıştır, düzenleyiniz.))

/balık yem:
Bu komut ile yem çeşitlerini inceleyebilirsiniz.
/balık yemal: Bu komut ile 10 adet yem alabilirsiniz.
/balık sat: Bu komut ile envanterinizdeki balıkları satarsınız.
/balık tut: Denize doğru bakarak kullanırsanız belli bir şans ile balık tutarsınız.

Kod:
command /balık [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "yem":
            send "&e10 Adet Balık Yemi &2[&a10 Rub&2]"
            send "&7Satın almak için &a/balık yemal &7komutunu kullanın."
        if arg 1 is "yemal":
            if player's balance is larger than 9:
                remove 10 from player's balance
                give 10 melon seeds named "&eBalık Yemi" to player
                send "&eBalık Yemi &7başarıyla satın alındı."
        if arg 1 is "sat":
            if player has a raw fish:
                add 10 to player's balance
                remove a raw fish from player
                send player title "&a+ $10" with subtitle "&aSatış yapıldı." for 3 seconds
        if arg 1 is "tut":
            if "%region at player%" contains "baliktut":
                if target block of player is water:
                    if {BalıkTutuyor::%player%} isn't set:
                        if player has a melon seeds named "&eBalık Yemi":
                            set {BalıkTutuyor::%player%} to true
                            remove a melon seeds named "&eBalık Yemi" from player
                            send action bar "&7Balık tutuyorsun." to player
                            wait 1 seconds
                            send action bar "&7Balık tutuyorsun.." to player
                            wait 1 seconds
                            send action bar "&7Balık tutuyorsun..." to player
                            wait 1 seconds
                            send action bar "&7Balık tutuyorsun...." to player
                            wait 1 seconds
                            chance of 40%:
                                delete {BalıkTutuyor::%player%}
                                send action bar "&aBalık tuttun." to player
                                give a raw fish to player
                            else:
                                delete {BalıkTutuyor::%player%}
                                send action bar "&cBalık tutamadın." to player
                        else:
                            send "&4[&c!&4] &7Envanterinizde hiç balık yemi bulunmuyor!"
                    else:
                        send "&4[&c!&4] &7Şuanda zaten bir balık tutuyorsunuz!"
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Balık tutmak için bir suya doğru bakmalısınız!"
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Balık tutmak için kütüklerin üstünde durmalısınız!"



Silahlar: M1911, Makarov, MP5, SVD, AK-47 ((Kendinize göre düzenleyebilirsiniz.))
Silahınızın mermisi biterse otomatik olarak varsa envanterinizdeki şarjör ile doldurulur.
Silah sesleri bulunur. Kaynak paketine göre ayarlıdır, kendinize göre ayarlayınız.
Geri tepme bulunur, ateş ettiğinizde 0.01 hızda geriye doğru itilirsiniz.

Gerekenler: Skript, skQuery, SkRayFall, Vault, Ekonomi Eklentisi

/silahal <silah>: Bu komut ile silah alabilirsiniz.
/mermial <silah>: Bu komut ile silaha mermi alabilirsiniz.
/şarjöral <silah>: Silah için mermi dolusu şarjör alırsınız.

Kod:
function playSound(sound: text, location: location, volume: number, pitch: number, players: players):
    play sound {_sound} with volume {_volume} and pitch {_pitch} at {_location} for {_players::*}

on rightclick:
    if player is holding iron axe with no nbt named "&eM1911":
        if {m1911::mermi::%player%} is greater than 0:
            if {m1911::zaman::%player%} is true:
                push player backwards at speed 0.01
                remove 1 from {m1911::mermi::%player%}
                send action bar "&aMermi: &a%{m1911::mermi::%player%}%/&a10" to player
                make the player shoot a snowball
                playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
                set {m1911::zaman::%player%} to false
                wait 0.25 seconds
                set {m1911::zaman::%player%} to true
            else:
                cancel event
        else:
            if player has a flint named "&eM1911 Şarjörü":
                remove a flint named "&eM1911 Şarjörü" from player
                send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
                wait 1 seconds
                set {m1911::mermi::%player%} to 12
                send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
            else:
                send action bar "&cMermin yok." to player
    if player is holding wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
        if {makarov::mermi::%player%} is greater than 0:
            if {makarov::zaman::%player%} is true:
                push player backwards at speed 0.01
                remove 1 from {makarov::mermi::%player%}
                send action bar "&aMermi: &a%{makarov::mermi::%player%}%/&a12" to player
                make the player shoot a snowball
                playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
                set {makarov::zaman::%player%} to false
                wait 0.25 seconds
                set {makarov::zaman::%player%} to true
            else:
                cancel event
        else:
            if player has a flint named "&eMakarov Şarjörü":
                remove a flint named "&eMakarov Şarjörü" from player
                send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
                wait 1 seconds
                set {makarov::mermi::%player%} to 12
                send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
            else:
                send action bar "&cMermin yok." to player
    if player is holding stone axe with no nbt named "&eMP5":
        if {mp5::mermi::%player%} is greater than 0:
            if {mp5::zaman::%player%} is true:
                push player backwards at speed 0.01
                remove 1 from {mp5::mermi::%player%}
                send action bar "&aMermi: &a%{mp5::mermi::%player%}%/&a30" to player
                make the player shoot a snowball
                playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
                set {mp5::zaman::%player%} to false
                wait 0.20 seconds
                set {mp5::zaman::%player%} to true
            else:
                cancel event
        else:
            if player has a flint named "&eMP5 Şarjörü":
                remove a flint named "&eMP5 Şarjörü" from player
                send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
                wait 1 seconds
                set {mp5::mermi::%player%} to 12
                send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
            else:
                send action bar "&cMermin yok." to player
    if player is holding stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
        if {svd::mermi::%player%} is greater than 0:
            if {svd::zaman::%player%} is true:
                push player backwards at speed 0.01
                remove 1 from {svd::mermi::%player%}
                send action bar "&aMermi: &a%{svd::mermi::%player%}%/&a10" to player
                make the player shoot a snowball
                playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
                set {svd::zaman::%player%} to false
                wait 1 seconds
                set {svd::zaman::%player%} to true
            else:
                cancel event
        else:
            if player has a flint named "&eSVD Şarjörü":
                remove a flint named "&eSVD Şarjörü" from player
                send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
                wait 1 seconds
                set {svd::mermi::%player%} to 12
                send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
            else:
                send action bar "&cMermin yok." to player
    if player is holding diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
        if {ak-47::mermi::%player%} is greater than 0:
            if {ak-47::zaman::%player%} is true:
                push player backwards at speed 0.01
                remove 1 from {ak-47::mermi::%player%}
                send action bar "&aMermi: &a%{ak-47::mermi::%player%}%/&a30" to player
                make the player shoot a snowball
                playSound("entity.pig.death", player, 1, 1, players in radius 13 of player)
                set {ak-47::zaman::%player%} to false
                wait 1 ticks
                set {ak-47::zaman::%player%} to true
            else:
                cancel event
        else:
            if player has a flint named "&eAK-47 Şarjörü":
                remove a flint named "&eAK-47 Şarjörü" from player
                send action bar "&7Mermi dolduruluyor." to player
                wait 1 seconds
                set {ak-47::mermi::%player%} to 30
                send action bar "&aMermi dolduruldu." to player
            else:
                send action bar "&cMermin yok." to player

on damage:
    attacker is a player:
        attacker is holding iron axe with no nbt named "&eM1911":
            damage victim by 0.5 hearts
        attacker is holding stone axe with no nbt named "&eMP5":
            damage victim by 0.5 hearts
        attacker is holding stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
            damage victim by 1 hearts
        attacker is holding wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
            damage victim by 1 hearts
        attacker is holding diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
            damage victim by 1 hearts
    
command /silahal [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            send ""
            send "&eM1911 &2[&a$5000&2] &eMP5 &2[&a$15000 &2] &eSVD &2[&a$25000&2]"
            send "&eMakarov &2[&a$10000&2] &eAK-47 &2[&a$25000&2]"
            send "&7Satın almak için &a/silahal <silah> &7komutunu kullanın."
            send ""
        else:
            if arg-1 is "M1911":
                if player's balance is larger than 4999:
                    remove 5000 from player's balance
                    set {m1911::zaman::%player%} to true
                    give a iron axe with no nbt named "&eM1911" to player
                    send player title "&c- $5000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
            if arg-1 is "MP5":
                if player's balance is larger than 14999:
                    remove 15000 from player's balance
                    set {mp5::zaman::%player%} to true
                    give a stone axe with no nbt named "&eMP5" to player
                    send player title "&c- $15000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
            if arg-1 is "SVD":
                if player's balance is larger than 24999:
                    remove 25000 from player's balance
                    set {svd::zaman::%player%} to true
                    give a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD" to player
                    send player title "&c- $30000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
            if arg-1 is "Makarov":
                if player's balance is larger than 9999:
                    remove 10000 from player's balance
                    set {makarov::zaman::%player%} to true
                    give a wooden axe with no nbt named "&eMakarov" to player
                    send player title "&c- $10000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
            if arg-1 is "AK-47":
                if player's balance is larger than 24999:
                    remove 25000 from player's balance
                    set {ak-47::zaman::%player%} to true
                    give a diamond axe with no nbt named "&eAK-47" to player
                    send player title "&c- $25000" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
                else:
                    send "&4[&c!&4] &7Bunu yapabilmek için yeterli paranız bulunmuyor!"
    
command /mermial [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            send ""
            send "&eM1911 &2[&a$100&2] &eMP5 &2[&a$450&2] &eSVD &2[&a$200&2]"
            send "&eMakarov &2[&a$200&2] &eAK-47 &2[&a$200&2]"
            send "&7Satın almak için &a/mermial <silah> &7komutunu kullanın."
            send "&7Şarjör olarak almak için &a/şarjöral <silah> &7komutunu kullanın."
            send ""
        if arg-1 is "M1911":
            if player has a iron axe with no nbt named "&eM1911":
                remove 100 from player's balance
                set {m1911::mermi::%player%} to 10
                send player title "&c- $100" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "MP5":
            if player has a stone axe with no nbt named "&eMP5":
                remove 450 from player's balance
                set {mp5::mermi::%player%} to 30
                send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "SVD":
            if player has a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
                remove 200 from player's balance
                set {svd::mermi::%player%} to 10
                send player title "&c- $200" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "Makarov":
            if player has a wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
                remove 250 from player's balance
                set {makarov::mermi::%player%} to 12
                send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "AK-47":
            if player has a diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
                remove 500 from player's balance
                set {ak-47::mermi::%player%} to 30
                send player title "&c- $500" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Mermisini alacağınız silah envanterinizde yok!"
    
command /şarjöral [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 isn't set:
            send ""
            send "&eM1911 &2[&a$100&2] &eMP5 &2[&a$450&2] &eSVD &2[&a$200&2]"
            send "&eMakarov &2[&a$250&2] &eAK-47 &2[&a$500&2]"
            send "&7Satın almak için &a/şarjöral <silah> &7komutunu kullanın."
            send ""
        if arg-1 is "M1911":
            if player has a iron axe with no nbt named "&eM1911":
                remove 100 from player's balance
                give a flint named "&eM1911 Şarjörü" to player
                send player title "&c- $100" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "MP5":
            if player has a stone axe with no nbt named "&eMP5":
                remove 450 from player's balance
                give a flint named "&eMP5 Şarjörü" to player
                send player title "&c- $450" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "SVD":
            if player has a stone pickaxe with no nbt named "&eSVD":
                remove 200 from player's balance
                give a flint named "&eSVD Şarjörü" to player
                send player title "&c- $200" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "Makarov":
            if player has a wooden axe with no nbt named "&eMakarov":
                remove 250 from player's balance
                give a flint named "&eMakarov Şarjörü" to player
                send player title "&c- $250" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"
        if arg-1 is "AK-47":
            if player has a diamond axe with no nbt named "&eAK-47":
                remove 500 from player's balance
                give a flint named "&eAK-47 Şarjörü" to player
                send player title "&c- $500" with subtitle "&cSatın alındı." for 3 seconds
            else:
                send "&4[&c!&4] &7Şarjörünü alacağınız silah envanterinizde yok!"


Skriptler bu kadardı, işinize yaradıysa ne mutlu bana! İyi günlerde kullanın...
 
Üst