Minecraft Sunucu Scriptleri #4 ( Rapor Etme )

Katılım
30 May 2019
Mesajlar
84
Beğeni
48
Puanları
1,505
//BERK
JavaScript:
options:
    p: &6&l[&b&lRapor&6&l]&r    #Prefix
    pn: moderator    #permission
    po: kurucu #Permission for /reset
    
command /rapor [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            execute player command "/rapor yardim"
        if arg-1 is "yardim":
            send "&6-={@p}&6=-"
            send "&e/rapor yardim &6: Yardım Menüsünü gösterir"
            send "&e/rapor hile <player> &6: Hile İhbarı İçin"
            send "&e/rapor Bug <text> &6: Bug İhbarı İçin !!"
            if player has permission "{@pn}":
                send "&e/rapor oku <ID> &6: Raporu okursun."
                send "&e/rapor kapa <ID> &6: Raporu Kapatırsın! -Okunduktan Sonra Yapınız-!"
                send "&e/rapor kontrol &6: Raporları Kontrol edersin"
                if player has permission "{@po}":
                    send "&e/rapor sil &6: Rapor Silersin"
        if arg-1 is "hile" or "bug":
            if arg-2 is not set:
                execute player command "/rapor yardim"
            else:
                log "%player% a %arg-2% rapor edildi!! !%player%: %arg-2%." to "Bug.log"
                send "{@p} &a&lRaporun için teşekkürler! Rapor &e&lADMIN &a&ltarafından incelenmeye başladığında sana bildireceğiz! Rapor için teşekkür ederiz!"
                set {_ID} to (size of {report.player::*})+1
                set {report.ID::%{_ID}%} to {_ID}
                set {report.player::%{_ID}%} to player
                set {report.location::%{_ID}%} to location of player
                set {report.grund::%{_ID}%} to arg-1
                set {report.ziel::%{_ID}%} to arg-2
                set {report.gelesen::%{_ID}%} to false
                set {report.finish::%{_ID}%} to false
                set {report.close::%{_ID}%} to "Niemand"
                loop all players:
                    loop-player has permission "{@pn}":
                        send "&6-={@p}&6=-" to loop-player
                        send "&a&l[%{_ID}%]%player% %{report.grund::%{_ID}%}% raporu yaptı." to loop-player
                        send "&a&lOkumak için &8""&6/rapor oku %{_ID}%&8""&a&l komutunu kullan" to loop-player
                        send "&6-={@p}&6=-" to loop-player
        if arg-1 is "goster":
            send "&6-=-=-=-=-={@p}&6=-=-=-=-"
            send "&eHiçbirşey yok"
        if arg-1 is "oku":
            if arg-2 is set:
                if player has permission "{@pn}":
                    set {_ID} to arg-2 parsed as number
                    if {_ID} is not set:
                        send "&aHangi raporu okumak istediğini belirt-ID-"
                        stop
                    if {report.player::%{_ID}%} is not set:
                        send "{@p}&cYanlış Rapor ID !!"
                        stop
                    if {report.player::%{_ID}%} is set:
                        if {report.gelesen::%{_ID}%} is false:
                            set {report.gelesen::%{_ID}%} to player
                            send "&6-=-=-={@p}&6=-=-=-"
                            send "&eRapor ID: &6%{_ID}%"
                            send "&eRaporlayan: &6%{report.player::%{_ID}%}%."
                            send "&eSebep: &6%{report.grund::%{_ID}%}%."
                            send "&eMetin: &6%{report.ziel::%{_ID}%}%."
                            send "&eNerede: &6%{report.location::%{_ID}%}%"
                            send "&6-=-=-={@p}&6=-=-=-"
                            wait 0 seconds
            
                            send "&6-={@p}&6=-" to {report.player::%{_ID}%}
                            send "&6&l%player% &a&lAdlı oyuncu hakkında gönderdiğin rapor hakkında... &e&lADMIN &a&ltarafından inceleniyor! Gereken en kısa süre içerisinde yapılacaktır, Karşılaştığınız sorundan ötürü üzgünüz :(" to {report.player::%{_ID}%}
                            send "&6-={@p}&6=-" to {report.player::%{_ID}%}
                        else:
                            send "&cThis Report will use anobody another."
                            send "&6-=-=-={@p}&6=-=-=-"
                            send "&eRapor ID: &6%{_ID}%"
                            send "&eRaporlayan: &6%{report.player::%{_ID}%}%."
                            send "&eSebep: &6%{report.grund::%{_ID}%}%."
                            send "&eMetin: &6%{report.ziel::%{_ID}%}%."
                            send "&eNerede: &6%{report.location::%{_ID}%}%"
                            send "&6-=-=-={@p}&6=-=-=-"
        if arg-1 is "kapa":
            if arg-2 is set:
                if player has permission "{@pn}":
                    set {_ID} to arg-2 parsed as number
                    if {_ID} is not set:
                        send "&cHangisini Kapatacağını belirtmelisin ??"
                        stop
                    if {report.finish::%{_ID}%} is not set:
                        send "{@p}&cYanlış Rapor Kimliği ID!"
                        stop
                    else if {report.finish::%{_ID}%} is true:
                        send "{@p}&cBu Rapor Zaten Kapatılmış !!"
                        send "{@p}&6From: %{report.close::%{_ID}%}%"
                    else if {report.finish::%{_ID}%} is false:
                        send "{@p}&6Senin Raporun Bitirildi. !."
                        set {report.close::%{_ID}%} to player
                        set {report.finish::%{_ID}%} to true
                        delete {report.ID::%{_ID}%}
                        send "&6-={@p}&6=-" to {report.player::%{_ID}%}
                        send "&6%player% &a&lAdlı oyuncu hakkında gönderdiğin rapor &e&lADMIN &a&ltarafından gereken işlemler yapıldı! Bize yardım ettiğin için teşekkür ederiz!" to {report.player::%{_ID}%}
                        send "&6-={@p}&6=-" to {report.player::%{_ID}%}
        if arg-1 is "kontrol":
            if player has permission "{@pn}":
                if {report.ID::*} is not set:
                    send "{@p}&eKimse rapor etme gereği duymadı"
                    stop
                send "{@p}&eReport Ticket ID: &6%{report.ID::*}%"
        if arg-1 is "sil":
            if player has permission "{@po}":
                delete {report.ID::*}
                delete {report.player::*}
                delete {report.location::*}
                delete {report.grund::*}
                delete {report.ziel::*}
                delete {report.gelesen::*}
                delete {report.finish::*}
                delete {report.close::*}
                send "&cRapor Silindi."

on join:
    wait 10 seconds
    if player has permission "{@pn}":
        if {report.ID::*} is not set:
            send "{@p}&eKimse rapor etme gereği duymadı."
            stop
        send "{@p}&eRapor ID: &6%{report.ID::*}%"
Son Sürüm Olarak Yayında...
 

Acablade

Demir madencisi
Katılım
9 Mar 2020
Mesajlar
43
Beğeni
6
Puanları
1,235
Neden değişkenlerde almanca kullandın onu anlayamadım
 
Üst