Minecraft Sunucu Scriptleri #6 ( Oylama Scriptli )

Berg_the_Bold

Kızıltaş madencisi
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
92
Beğeni
15
Puanları
150
//BERK
Java:
command /oyla <integer> <text>:
    permission: oylama.yap
    permission message: &fBilinmeyen Komut.
    usage: &6/oyla &e<Sure> <Konu>
    trigger:
        set {yes} to 0
        set {no} to 0
        loop all players:
            set {oyla.%loop-player%} to false
        broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &e%player% &fAdlı Yetkili Oylama Başlattı !"
        broadcast ""
        broadcast "&8[&aSORU&8] &e%arg-2%"
        broadcast ""
        broadcast "&8[&aOYLAMA&8] &fKabul Etmek İçin &a/evet&f, Reddetmek İçin &c/hayır &fYazınız"
        broadcast ""
        broadcast "&8[&aZaman&8] &fOylamanın Bitmesine Kalan Süre &e%arg-1%&f Saniye"
        set {OylamaBitis} to true
        loop arg-1 times:
            wait 1 second
        broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &fOylama Tamamlandı !"
        broadcast ""
        broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &aEvet &fSayısı &a%{yes}%"
        broadcast ""
        broadcast "&8[&eOYLAMA&8] &cHayır &fSayısı &c%{no}%"
        set {OylamaBitis} to false



command /evet:
    trigger:
        if {OylamaBitis} is true:
            if {oyla.%player%} is false:
                add 1 to {yes}
                message "&8[&aOYLAMA&8] &fOyunu Başarıyla Kullandın"
                set {oyla.%player%} to true
            else:
                message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
        else:
            message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"


command /hayır:
    trigger:
        if {OylamaBitis} is true:
            if {oyla.%player%} is false:
                add 1 to {no}
                message "&8[&aOYLAMA&8] &fOyunu Başarıyla Kullandın"
                set {oyla.%player%} to true
            else:
                message "&8[&aOYLAMA&8] &cZaten Oyunu Kullandın?"
        else:
            message "&8[&aOYLAMA&8] &cŞu Anda Bir Oylama Yok !"

Son Sürüm Yayında... [ V5 VİP SCRİPT ]
 
Üst