Mythicmobs plugin tanıtımı

insanazor

Kızıltaş madencisi
Katılım
17 Haz 2019
Mesajlar
78
Beğeni
6
Puanları
150


Neden MythicMobs
Çünkü oluşturmak isteyebileceğiniz her türlü mob'u desteklemekte ör: Mob'umuzun canını , vurduğu hasarı , arada sırada bizimle konuşmasını , ne düşüreceğini , üzerine ne giyeceğini ayarlayabiliyoruz

Not:
Eğer MotdManager kullanıyorsanız pluginin kısaltması olan '/mm' komutlarını kullanamayacaksınız demektir bu konyu anlatırken komutları '/mythicmobs' olarak anlatacağım
mob: canavar

Alfanumerik Nedir?
Alfanümerik
, Latin alfabesindeki harfleri (A-Z, a-z) ve Arap rakamlarını (0-9) kullanan karakter dizisini tanımlamakta kullanılan bir sıfat. Benzer şekilde bu dizinin üyelerinden her biri de alfanümerik olarak tanımlanır. Geniş tanımıyla noktalama işaretlerini ve bazı diğer özel karakterleri de kapsar.

Kullanabileceğiniz mob tipleri :
Spoiler: Mob Tipleri Listesi

internal_mobname: #mob Adı
  • Buraya yazacağınız isim MythicMobs'un mobunuzu tanıyacağı isimdir.Oyuncular göremeler.Herhangi bişiy olabilir
  • Alfanumerik karakterler'i desteklemektedir(yukarıda belirttim).
  • Örneğin:
    • super_zombi:
    • SuperZombi:
    • superzombi:
Type: [mobtype] #Mob'umuzun Tipi
  • Buraya yazacağımız değer Mobumuzu Oluştururken temelde hangi minecraft yaratığı kullanacağını belirtiyor
  • Kullanılabilir tüm Mobların listesi: (Yukarıda Belirttim)
  • Örneğin:
    • Type: zombie
    • Type: SKELETON
Display: '[display_name]'# Oyuncuların Oyun içerisinde görecekleri Mob'isimi
  • Buraya Mobumuzun oyun içerisinde kafasının üzerinde ne yazacağını belirleyeceğiz
  • Örneğin:
    • Display: 'Super Zombie'
    • Display: '&eSuper Zombie <mob.hp>' # mobumuzun canını'da gösterir
    • Display: '&cSuper Zombie&r - <mob.level>'
Health: [number]#Mobumuzun canı

  • Mob'umuzun Maksimum canı
  • Maksimum can sınırı varsayılan olarak 2048'dir
    Spoiler: Varsayılan Can Değeri
  • Örneğin:
    • Health: 200 #mobumuz ilk doğduğunda canı 200 olacaktır
Damage: [number] # Mobumuzun Eli boşken vuracağı hasar

  • normal oyuncununki 0.5'tir
  • 1 Hasar = 0.5 Kalbe eşittir op
  • Eğer vuraya 6 yazarsanız oyuncuya 6 kez vurduğunda toplamda oyuncunun 3 kalbi eksilmiş olacaktır
  • Bu Değer sadece el ile vuracağı hasarı değiştirir (Yay&Ok Hasarını değiştirmez!)
  • Örneğin:
    • Damage: 10
Armor: [number]#Mobumuzun armor değeri

  • Mobumuzun hasar yediğinde bu hasarı azaltması için kullanacağımız değer (üzerinde zırh olarak gözükmez)
  • 1 Armor = 0.5 kalp
    Spoiler: Minecraft Zırhları
  • Örneğin:
    • Armor: 8
BossBar:
  • Mobun Can Barını gösterir. Enderdragon ve Wither Gibi Ekranın en üstünde gözükür
Örnek:
Test: #pluginin tanıyacağı isim
Mobtype: creeper #mobtipi
Display: '&cTest' #mobun kafasının üzerinde yazacak isim
Health: 20 # mobun canı
BossBar:
Enabled: true # false ise çalışmaz
Title: 'Test' # üstte yazacak isim
Range: 20 # ne kadar uzaklıkta çıkıp/yok olacağı
Color: RED # rengi
Style: SOLID



Drops:
  • Mobumuz öldürüldüğüne içinden ne çıkacağını belirler.
  • Desteklenen: vanilla Itemleri, mythic items, experience points
    Örneğin:
    zombi:
    Type: zombie # mobumun tipi
    Health: 100 #Mobumuzun Canı
    Equipment: #Mobumuzun kullanacağı itemler az sonra öğreneceksiniz
    - snowsword:0
    Drops:
    - exp 75-125 1 # 75-125 arası xp düşür diyor
    - rare_snowsword_droptable #droptable: bu kısım ile hiçbir farkı yok,sadece daha düzenli tutmaya yarıyor (droptablede yazan şeyleri buraya çekmek için kullanıyoruz)
Not:
- <Item_ID> <Kaç tane> <%kaç şans ile> # %100 şans için = 1 %50 şans için = 0.5 %10 şans için = 0.1 %1 şans için = 0.10 %0.1 şans için = 0.01 Gibi
- apple 1 1 #Diyorki : %100 şans ile 1 adet elma düşür

Equipment: # mobumuzun giyeceği Eşyalar (Oyun içinde görünür)

  • Mobumuzun Üzerine Giyeceği Eyşalar Minecraft Vanilla Itemleri destekler
  • Spoiler: Bakınız:
KillMessages:
  • Mobumuz Ne zaman bir oyuncuyu öldürse oynatılacak mesaj
    Ruhyiyici:
    Type: SKELETON
    Display: 'Ruh Yiyen'
    Health: 421
    KillMessages:
    - '<target.name> Adlı Oyuncunun Ruhu Yenildi!' # Burada <target.name> Oyuncunun ismi demek oluyor
    - '<target.name><&sq>Adlı Oyuncunun ruhunu 'Ruh Yiyici' Tüketti!' #<&sg> renk kodudur
Skills: #İlgi Gelirse Anlatılacak
  • Mobumuzun yapay zekası olarak tanımlanabilir
  • Not: Bu kısmı daha derli toplu tutmak için MythicMobs/skills.yml bulunmaktadır eğer:

Mobs.yml dosyamız:
Kod:
kralcreeper:
type: creeper
display: 'Ölümsüz Kral'
skills:
- xsskill 1 1
Skills.yml dosyamız:
Kod:
xsskill:
message{m="ASDASD"} <xxxyyyzzz> <xxxyyyzz>
Bu şekilde 2 dosyayı birbirine bağlamış olduk. Eğer biz skills.yml deki kısmı editlersek , kralcreeper'ımızı da editlemiş oluruz
Not: <xxxyyyzzz> Diye bir Kullanım YOKTUR! (daha düzenli tutmak için kullanılır

--Biraz alıntı yaptım bilginize maksat öğrenmek olsun--myt
 

DarkSad

Kaşif
Forum Yazarı
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
495
Beğeni
151
Puanları
700
Güzel bir anlatım olmuş ama görsel ve video eklenerek daha detaylı bir anlatım olabilirdi ve başlığa eklenti hakkında bilgi vermeniz daha dikkat çekici olabilir. Başarılar!
 
Üst