- Katılım
- 18 Haz 2019
- Mesajlar
- 90
- Beğeni
- 27
- Puanları
- 220
Neden MythicMobs
Çünkü oluşturmak isteyebileceğiniz her türlü mob'u desteklemekte ör: Mob'umuzun canını , vurduğu hasarı , arada sırada bizimle konuşmasını , ne düşüreceğini , üzerine ne giyeceğini ayarlayabiliyoruz
Not:
Eğer MotdManager kullanıyorsanız pluginin kısaltması olan '/mm' komutlarını kullanamayacaksınız demektir bu konyu anlatırken komutları '/mythicmobs' olarak anlatacağım
mob: canavar
Alfanumerik Nedir?
Alfanümerik, Latin alfabesindeki harfleri (A-Z, a-z) ve Arap rakamlarını (0-9) kullanan karakter dizisini tanımlamakta kullanılan bir sıfat. Benzer şekilde bu dizinin üyelerinden her biri de alfanümerik olarak tanımlanır. Geniş tanımıyla noktalama işaretlerini ve bazı diğer özel karakterleri de kapsar.
Kullanabileceğiniz mob tipleri :
Spoiler: Mob Tipleri Listesi
internal_mobname: #mob Adı
- Buraya yazacağınız isim MythicMobs'un mobunuzu tanıyacağı isimdir.Oyuncular göremeler.Herhangi bişiy olabilir
- Alfanumerik karakterler'i desteklemektedir(yukarıda belirttim).
- Örneğin:
- super_zombi:
- SuperZombi:
- superzombi:
- Buraya yazacağımız değer Mobumuzu Oluştururken temelde hangi minecraft yaratığı kullanacağını belirtiyor
- Kullanılabilir tüm Mobların listesi: (Yukarıda Belirttim)
- Örneğin:
- Type: zombie
- Type: SKELETON
- Buraya Mobumuzun oyun içerisinde kafasının üzerinde ne yazacağını belirleyeceğiz
- Örneğin:
- Display: 'Super Zombie'
- Display: '&eSuper Zombie <mob.hp>' # mobumuzun canını'da gösterir
- Display: '&cSuper Zombie&r - <mob.level>'
- Mob'umuzun Maksimum canı
- Maksimum can sınırı varsayılan olarak 2048'dir
Spoiler: Varsayılan Can Değeri - Örneğin:
- Health: 200 #mobumuz ilk doğduğunda canı 200 olacaktır
- normal oyuncununki 0.5'tir
- 1 Hasar = 0.5 Kalbe eşittir op
- Eğer vuraya 6 yazarsanız oyuncuya 6 kez vurduğunda toplamda oyuncunun 3 kalbi eksilmiş olacaktır
- Bu Değer sadece el ile vuracağı hasarı değiştirir (Yay&Ok Hasarını değiştirmez!)
- Örneğin:
- Damage: 10
- Mobumuzun hasar yediğinde bu hasarı azaltması için kullanacağımız değer (üzerinde zırh olarak gözükmez)
- 1 Armor = 0.5 kalp
Spoiler: Minecraft Zırhları - Örneğin:
- Armor: 8
- Mobun Can Barını gösterir. Enderdragon ve Wither Gibi Ekranın en üstünde gözükür
Test: #pluginin tanıyacağı isim
Mobtype: creeper #mobtipi
Display: '&cTest' #mobun kafasının üzerinde yazacak isim
Health: 20 # mobun canı
BossBar:
Enabled: true # false ise çalışmaz
Title: 'Test' # üstte yazacak isim
Range: 20 # ne kadar uzaklıkta çıkıp/yok olacağı
Color: RED # rengi
Style: SOLID
Drops:
- Mobumuz öldürüldüğüne içinden ne çıkacağını belirler.
- Desteklenen: vanilla Itemleri, mythic items, experience points
Örneğin:
zombi:
Type: zombie # mobumun tipi
Health: 100 #Mobumuzun Canı
Equipment: #Mobumuzun kullanacağı itemler az sonra öğreneceksiniz
- snowsword:0
Drops:
- exp 75-125 1 # 75-125 arası xp düşür diyor
- rare_snowsword_droptable #droptable: bu kısım ile hiçbir farkı yok,sadece daha düzenli tutmaya yarıyor (droptablede yazan şeyleri buraya çekmek için kullanıyoruz)
- <Item_ID> <Kaç tane> <%kaç şans ile> # %100 şans için = 1 %50 şans için = 0.5 %10 şans için = 0.1 %1 şans için = 0.10 %0.1 şans için = 0.01 Gibi
- apple 1 1 #Diyorki : %100 şans ile 1 adet elma düşür
Equipment: # mobumuzun giyeceği Eşyalar (Oyun içinde görünür)
- Mobumuzun Üzerine Giyeceği Eyşalar Minecraft Vanilla Itemleri destekler
- Spoiler: Bakınız:
- Mobumuz Ne zaman bir oyuncuyu öldürse oynatılacak mesaj
Ruhyiyici:
Type: SKELETON
Display: 'Ruh Yiyen'
Health: 421
KillMessages:
- '<target.name> Adlı Oyuncunun Ruhu Yenildi!' # Burada <target.name> Oyuncunun ismi demek oluyor
- '<target.name><&sq>Adlı Oyuncunun ruhunu 'Ruh Yiyici' Tüketti!' #<&sg> renk kodudur
- Mobumuzun yapay zekası olarak tanımlanabilir
- Not: Bu kısmı daha derli toplu tutmak için MythicMobs/skills.yml bulunmaktadır eğer:
Mobs.yml dosyamız:
Kod:
kralcreeper:
type: creeper
display: 'Ölümsüz Kral'
skills:
- xsskill 1 1
Skills.yml dosyamız:
Kod:
xsskill:
message{m="ASDASD"} <xxxyyyzzz> <xxxyyyzz>
Bu şekilde 2 dosyayı birbirine bağlamış olduk. Eğer biz skills.yml deki kısmı editlersek , kralcreeper'ımızı da editlemiş oluruz
Not: <xxxyyyzzz> Diye bir Kullanım YOKTUR! (daha düzenli tutmak için kullanılır
--Biraz alıntı yaptım bilginize maksat öğrenmek olsun--myt