Royal ScoreBoard Skripti (Animasyonlu) - Türkçe FeatherBoard TitleManager alternatif

Dyke

Kömür madencisi
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5
Beğeni
7
Puanları
30


Royal ScoreBoard
Türkçe ayarlı animasyonlu Skor Tablosu sizlerle !
Skript alıntıdır.
70 kişi aktifken denenmiştir sunucuya zararı yoktur.
Tercihinize göre eklemeler yapabilirsiniz.


Kod:
# Scoreboard Creator System - Made By Obey#0001
# UYARI EDİTLERKEN DİKKATLİ OLUN!
# Türkçeleştiren ZediaphBack DC: Zediaph#0001
# Version: 1.6

options:

    #  Sunucunuzun adı?
    # IF "AnimatedTitle" FALSE ise, bu kullanılacak yani animasyonu kapatırsan burdaki yazı gözükür başlıkta
    ServerName: "&bRoyal Craft"
    
    # Kaç saniyede bir yenilenmesini istiyorsun? (ellemene gerek yok burayı)
    RefreshInterval: 5
    
    # sunucuna max kaç oyuncu girebilir? (slotuna göre ayarla)
    MaxPlayerCount: 500
    
    # tabloda kaç line olmasını istersin? (Maksimum 15 oluyor)
    LineAmount: 7
    
    # Animasyon olsun mu başık kısmında? (hayır yaparsanız üst kısımdaki # sembolünü kaldırın)
    AnimatedTitle: true
    
    #Bir sonraki animasyonlu başlık bölümüne geçme zamanı? (ticks ölçümüyle dokunmayın tavsiye edilmez)
    # For ticks: 20 ticks = 1 second
    TimeToChange: 5
    
    # burası maksimum değerdir kurcalamayın bozabilirsiniz
    NameStageUsed: 20
    
    # DİKKAT! Maksimum aşama sayısı 20!
    # Eğer bir aşama kullanmıyorsanız, boş bırakın ve sayılmayacaktır.!
    
    NameStage1: "&bRoyal Craft"
    
    NameStage2: "&3R&boyal Craft"
    
    NameStage3: "&bR&3o&byal Craft"
    
    NameStage4: "&bRo&3y&bal Craft"
    
    NameStage5: "&bRoy&3a&l Craft"
    
    NameStage6: "&bRoya&3'&bl Craft"
    
    NameStage7: "&bRoya'&3l&b Craft"
    
    NameStage8: "&bRoyal &3C&braft"
    
    NameStage9: "&bRoyal C&3r&aft"
    
    NameStage10: "&bRoyal Cr&3a&baft"
    
    NameStage11: "&bRoyal Cra&3f&bt"
    
    NameStage12: "&bRoyal C&3&raft"
    
    NameStage13: "&bRoyal C&3&raft"
    
    NameStage14: "&bRoyal C&3raft"
    
    NameStage15: "&bRoyal Cr&3a&bft"
    
    NameStage16: "&bRoyal Cra&3f&bt"
    
    NameStage17: "&bRoyal Craf&3t"
    
    NameStage18: "&bRoyal Craft"
    
    NameStage19: "&fRoyal Craft"
    
    NameStage20: "&bRoyal Craft"
    
    # Aşağıdaki Metin Bölümü!
    # BAZI YERLER ÇALIŞIR SADECE!
    # Placeholders: [money], [ping], [onlineplayers], [maxplayers], [prefix], [suffix]
    
    # Line 1's text
    Line1: "&8&m--------------------"
    
    # Line2's text
    Line2: "&bParan&8:"
    
    # Line3's text:
    Line3: "  [money] "
    
    # Line4's text:
    Line4: ""
    
    # Line5's text:
    Line5: "&bOnline&8:"
    
    # Line6's text:
    Line6: "  &f[onlineplayers] &8/ &f[maxplayers]"
    
    # Line7's text:
    Line7: ""
    
    # Line8's text:
    Line8: ""
    
    # Line9's text:
    Line9: ""
    
    # Line10's text:
    Line10: ""

# UYARI!
#
# Eğer ne yaptığının farkında değilsen
# editlemeyi bırak bozabilirsin
# Lütfen aşağıdaki kodları bilmiyorsan elleme
# sistemi bozmak istemiyorsan dokunma
# Teşekkürler! Türkçeleştiren ZediaphBack Discord: Zediaph#3392

on join:
    refreshScoreBoard(player)

every {@TimeToChange} ticks:
    # Check if its enabled
    {@AnimatedTitle} is true
    
    # Setup For Stages
    set {_namestage1} to {@NameStage1}
    set {_namestage2} to {@NameStage2}
    set {_namestage3} to {@NameStage3}
    set {_namestage4} to {@NameStage4}
    set {_namestage5} to {@NameStage5}
    set {_namestage6} to {@NameStage6}
    set {_namestage7} to {@NameStage7}
    set {_namestage8} to {@NameStage8}
    set {_namestage9} to {@NameStage9}
    set {_namestage10} to {@NameStage10}
    set {_namestage11} to {@NameStage11}
    set {_namestage12} to {@NameStage12}
    set {_namestage13} to {@NameStage13}
    set {_namestage14} to {@NameStage14}
    set {_namestage15} to {@NameStage15}
    set {_namestage16} to {@NameStage16}
    set {_namestage17} to {@NameStage17}
    set {_namestage18} to {@NameStage18}
    set {_namestage19} to {@NameStage19}
    set {_namestage20} to {@NameStage20}
    
    add 1 to {scoreboard.namestage}
    
    # Setting to current name stage
    if {scoreboard.namestage} is less than or equal to {@NameStageUsed}:
        loop all players:
            set name of sidebar of loop-player to "%{_namestage%{scoreboard.namestage}%}%"
    else:
        loop all players:
            set name of sidebar of loop-player to "%{_namestage1}%"
        set {scoreboard.namestage} to 1
    

every {@RefreshInterval} seconds:
    loop all players:
        refreshScoreBoard(loop-player)

function refreshScoreBoard(p: player):

    # Function Setup
    set {_namestage1} to {@NameStage1}
    set {_namestage2} to {@NameStage2}
    set {_namestage3} to {@NameStage3}
    set {_namestage4} to {@NameStage4}
    set {_namestage5} to {@NameStage5}
    set {_namestage6} to {@NameStage6}
    set {_namestage7} to {@NameStage7}
    set {_namestage8} to {@NameStage8}
    set {_namestage9} to {@NameStage9}
    set {_namestage10} to {@NameStage10}
    set {_namestage11} to {@NameStage11}
    set {_namestage12} to {@NameStage12}
    set {_namestage13} to {@NameStage13}
    set {_namestage14} to {@NameStage14}
    set {_namestage15} to {@NameStage15}
    set {_namestage16} to {@NameStage16}
    set {_namestage17} to {@NameStage17}
    set {_namestage18} to {@NameStage18}
    set {_namestage19} to {@NameStage19}
    set {_namestage20} to {@NameStage20}
    
    set {_line1} to {@Line1}
    set {_line2} to {@Line2}
    set {_line3} to {@Line3}
    set {_line4} to {@Line4}
    set {_line5} to {@Line5}
    set {_line6} to {@Line6}
    set {_line7} to {@Line7}
    set {_line8} to {@Line8}
    set {_line9} to {@Line9}
    set {_line10} to {@Line10}
    
    # Wipe Scoreboard First
    wipe {_p}'s sidebar
    
    # Set Title Of Scoreboard
    if {@AnimatedTitle} is false:
        set name of sidebar of {_p} to {@ServerName}
    else:
        set name of sidebar of {_p} to {_namestage%{scoreboard.namestage}%}
    
    # Pre Setup for Lines
    set {_line} to 1
    set {_count} to 1
    
    #Add Lines
    loop {@LineAmount} times:
        # Placeholders
        replace all "[money]" in {_line%{_line}%} with "%{_p}'s balance%"
        replace all "[ping]" in {_line%{_line}%} with "%{_p}'s ping%"
        replace all "[onlineplayers]" in {_line%{_line}%} with "%number of all players%"
        replace all "[maxplayers]" in {_line%{_line}%} with "{@MaxPlayerCount}"
        replace all "[prefix]" in {_line%{_line}%} with "%colored {_p}'s prefix%"
        replace all "[suffix]" in {_line%{_line}%} with "%colored {_p}'s suffix%"
        
        # Setting the score
        set score {_line%{_line}%} in sidebar of {_p} to ({@LineAmount} - {_line})
        
        # Add 1 for next loop value
        add 1 to {_line}

Skriptin düzgün çalışabilmesi için gerekenler
-
Skript ve skRayFall gereklidir.

Orjinal hali ve yapımcısı
Buraya Tıkla


 

ZediaphBack

Kütüphaneci
Katılım
8 Haz 2019
Mesajlar
439
Beğeni
49
Puanları
350
Güzel skript eklenti varken skript kullanmak doğru olmasa da ihtiyacı olan birisi olursa işini görebilir
 

DarkSad

Kaşif
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
695
Beğeni
306
Puanları
1,855
Skript daha fazla lag yapabilir, hem TitleManager önemli bir eklenti bir çok alternatifi bulunduruyor.
 

ZediaphBack

Kütüphaneci
Katılım
8 Haz 2019
Mesajlar
439
Beğeni
49
Puanları
350
Her insan plugin kullanmayı tercih etmiyor ?_?
Skript daha fazla lag yapabilir, hem TitleManager önemli bir eklenti bir çok alternatifi bulunduruyor.
1878


Konuda belirtilmiş lag yapabilir elbette ama skript olarak farklı bakmalısın mesela bu adam bunu alır farklı bir amaçla kullanır veya başka birşey yapar illa titlemanager featherboard gibi eklentilerin yerine geçmesini bekleme :)
 
Üst