- Katılım
- 31 Ara 2021
- Mesajlar
- 1
- Beğeni
- 0
- Puanları
- 10
Arkadaşlar merhaba öncelikle faction sunucum için güzel bi görev skripti buldum ancak skriptten hiç anlamadığım için düzenleyemiyorum altta verdiğim koda 1 tane de lapis görevi eklermisiniz? 2000 lapis kırınca vericek yine çok memnun olurum
Kod:
options:
prefix: &6Görev &8&l»
zombi: 11
oyuncu: 10
tas: 2500
iskelet: 105
inek: 110
domuz: 100
on join:
delete {gorev.%player%}
delete {kirdi.%player%}
delete {oldur.%player%}
delete {oldurdu.%player%}
command /görev:
aliases: gorev
trigger:
open chest with 4 rows named "&8&l» &rGörev Menüsü" to player
wait 10 ticks
format slot 0 of player with paper named "&6&lGörev Bilgi" with lore "&8&l» &7Göreviniz hakkında bilgi almak için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "görevbilgi"]
format slot 27 of player with book named "&c&lNOT" with lore "||&8&l» &7Istediğin görevi alarak ödüller kazanabilirsin.||&8&l» &7Aynı anda birçok görev alınamaz." to close
format slot 8 of player with paper named "&c&lÇık" with lore "||&8&l» &7Girdiğin görevden çıkmak için &e/görevdençık &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "gorevdencik"]
format slot 11 of player with 48 named "&6Yosunlu Taş Kır" with lore "||&dÖdüller||&8* &a4.000.000 &7oyun parası||&8* &a1 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &eAltın Kutu||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:tas"]
format slot 12 of player with cooked beef named "&6Inek Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a5.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:inek"]
format slot 13 of player with rotten flesh named "&6Zombi Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:zombi"]
format slot 14 of player with Bone named "&6Iskelet Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:iskelet"]
format slot 15 of player with diamond sword named "&6Oyuncu Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a15.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:oyuncu"]
format slot 20 of player with cooked porkchop named "&6Domuz Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a7.500.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:domuz"]
format slot 35 of player with red glass pane named "&cKapa &6&l➥" with lore "&7&oMenüyü kapamak için tıklayın." to close
# Görevden çık
command /görevdençık:
aliases: gorevdencik
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is set:
delete {gorevsureci.%player%}
delete {gorev.iskelet.%player%}
delete {iskelet.oldurdu.%player%}
delete {gorev.inek.%player%}
delete {inek.oldurdu.%player%}
delete {tas.kirdi.%player%}
delete {gorev.tas.%player%}
delete {zombi.oldurdu.%player%}
delete {gorev.zombi.%player%}
delete {oyuncu.oldurdu.%player%}
delete {gorev.oyuncu.%player%}
delete {gorev.domuz.%player%}
delete {domuz.oldurdu.%player%}
send "{@prefix} &7Başarıyla görevden &cçıktın" to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir görevde değilsiniz." to player
# Görev Bilgi
command /görevbilgi:
aliases: gorevbilgi
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is set:
if {gorev.tas.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp edit &7de &b{@tas} &7yosunlu taş kırmak." to player
send "&7Senin şu ana kadar kırdığın yosunlu taş sayısı &6%{tas.kirdi.%player%}%" to player
if {gorev.inek.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp pasifmob&7 da &b{@inek} &7inek öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün inek sayısı &6%{inek.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.zombi.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@zombi} &7zombi öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün zombi sayısı &6%{zombi.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.iskelet.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@iskelet} &7iskelet öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün iskelet sayısı &6%{iskelet.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.oyuncu.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b{@oyuncu} &7oyuncuyu öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün oyuncu sayısı &6%{oyuncu.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.domuz.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b{@domuz} &7domuz öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün domuz sayısı &6%{domuz.oldurdu.%player%}%" to player
else:
send "{@prefix} &7Şuanda herhangi bir görevde değilsiniz, almak için &6/görev &7yazmalısınız." to player
# KIRIKTAS
command /görevegir:tas:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.tas.%player%} to true
set {tas.kirdi.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on break of 48:
if {gorevsureci.%player%} is set:
if {gorev.tas.%player%} is set:
add 1 to {tas.kirdi.%player%}
set action bar of player to "&6Kırılan Yosunlu Taşlar &8► &7%{tas.kirdi.%player%}%&8/&7{@tas}"
if {tas.kirdi.%player%} is greater than or equal to {@tas}:
send player title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %player% 4000000"
give a chest named "&eAltın Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical buyulu 1 %player%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 1 %player%"
delete {tas.kirdi.%player%}
delete {gorev.tas.%player%}
delete {gorevsureci.%player%}
# ZOMBI
command /görevegir:zombi:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.zombi.%player%} to true
set {zombi.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of zombie:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.zombi.%attacker%} is set:
add 1 to {zombi.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Zombi'ler &8► &7%{zombi.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@zombi}"
if {zombi.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@zombi}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 10000000"
give a chest named "&bElmas Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {zombi.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.zombi.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# OYUNCU
command /görevegir:oyuncu:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.oyuncu.%player%} to true
set {oyuncu.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of player:
attacker is a player
victim is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.oyuncu.%attacker%} is set:
add 1 to {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Oyuncular &8► &7%{oyuncu.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@oyuncu}"
if {oyuncu.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@oyuncu}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 15000000"
execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
delete {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.oyuncu.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# ISKELET
command /görevegir:iskelet:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.iskelet.%player%} to true
set {iskelet.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of skeleton:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.iskelet.%attacker%} is set:
add 1 to {iskelet.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Iskelet'ler &8► &7%{iskelet.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@iskelet}"
if {iskelet.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@iskelet}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 10000000"
execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {iskelet.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.iskelet.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# INEK
command /görevegir:inek:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.inek.%player%} to true
set {inek.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of cow:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.inek.%attacker%} is set:
add 1 to {inek.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Inek'ler &8► &7%{inek.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@inek}"
if {inek.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@inek}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 5000000"
give a chest named "&bElmas Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {inek.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.inek.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# DOMUZ
command /görevegir:domuz:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.domuz.%player%} to true
set {domuz.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of pig:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.domuz.%attacker%} is set:
add 1 to {domuz.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Domuz'lar &8► &7%{domuz.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@domuz}"
if {domuz.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@domuz}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 7500000"
execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
delete {domuz.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.domuz.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
options:
prefix: &6Görev &8&l»
zombi: 11
oyuncu: 10
tas: 2500
iskelet: 105
inek: 110
domuz: 100
on join:
delete {gorev.%player%}
delete {kirdi.%player%}
delete {oldur.%player%}
delete {oldurdu.%player%}
command /görev:
aliases: gorev
trigger:
open chest with 4 rows named "&8&l» &rGörev Menüsü" to player
wait 10 ticks
format slot 0 of player with paper named "&6&lGörev Bilgi" with lore "&8&l» &7Göreviniz hakkında bilgi almak için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "görevbilgi"]
format slot 27 of player with book named "&c&lNOT" with lore "||&8&l» &7Istediğin görevi alarak ödüller kazanabilirsin.||&8&l» &7Aynı anda birçok görev alınamaz." to close
format slot 8 of player with paper named "&c&lÇık" with lore "||&8&l» &7Girdiğin görevden çıkmak için &e/görevdençık &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "gorevdencik"]
format slot 11 of player with 48 named "&6Yosunlu Taş Kır" with lore "||&dÖdüller||&8* &a4.000.000 &7oyun parası||&8* &a1 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &eAltın Kutu||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:tas"]
format slot 12 of player with cooked beef named "&6Inek Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a5.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:inek"]
format slot 13 of player with rotten flesh named "&6Zombi Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:zombi"]
format slot 14 of player with Bone named "&6Iskelet Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:iskelet"]
format slot 15 of player with diamond sword named "&6Oyuncu Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a15.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:oyuncu"]
format slot 20 of player with cooked porkchop named "&6Domuz Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a7.500.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:domuz"]
format slot 35 of player with red glass pane named "&cKapa &6&l➥" with lore "&7&oMenüyü kapamak için tıklayın." to close
# Görevden çık
command /görevdençık:
aliases: gorevdencik
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is set:
delete {gorevsureci.%player%}
delete {gorev.iskelet.%player%}
delete {iskelet.oldurdu.%player%}
delete {gorev.inek.%player%}
delete {inek.oldurdu.%player%}
delete {tas.kirdi.%player%}
delete {gorev.tas.%player%}
delete {zombi.oldurdu.%player%}
delete {gorev.zombi.%player%}
delete {oyuncu.oldurdu.%player%}
delete {gorev.oyuncu.%player%}
delete {gorev.domuz.%player%}
delete {domuz.oldurdu.%player%}
send "{@prefix} &7Başarıyla görevden &cçıktın" to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir görevde değilsiniz." to player
# Görev Bilgi
command /görevbilgi:
aliases: gorevbilgi
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is set:
if {gorev.tas.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp edit &7de &b{@tas} &7yosunlu taş kırmak." to player
send "&7Senin şu ana kadar kırdığın yosunlu taş sayısı &6%{tas.kirdi.%player%}%" to player
if {gorev.inek.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp pasifmob&7 da &b{@inek} &7inek öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün inek sayısı &6%{inek.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.zombi.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@zombi} &7zombi öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün zombi sayısı &6%{zombi.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.iskelet.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@iskelet} &7iskelet öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün iskelet sayısı &6%{iskelet.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.oyuncu.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b{@oyuncu} &7oyuncuyu öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün oyuncu sayısı &6%{oyuncu.oldurdu.%player%}%" to player
if {gorev.domuz.%player%} is set:
send "{@prefix} &7Görevin &b{@domuz} &7domuz öldürmek." to player
send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün domuz sayısı &6%{domuz.oldurdu.%player%}%" to player
else:
send "{@prefix} &7Şuanda herhangi bir görevde değilsiniz, almak için &6/görev &7yazmalısınız." to player
# KIRIKTAS
command /görevegir:tas:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.tas.%player%} to true
set {tas.kirdi.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on break of 48:
if {gorevsureci.%player%} is set:
if {gorev.tas.%player%} is set:
add 1 to {tas.kirdi.%player%}
set action bar of player to "&6Kırılan Yosunlu Taşlar &8► &7%{tas.kirdi.%player%}%&8/&7{@tas}"
if {tas.kirdi.%player%} is greater than or equal to {@tas}:
send player title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %player% 4000000"
give a chest named "&eAltın Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical buyulu 1 %player%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 1 %player%"
delete {tas.kirdi.%player%}
delete {gorev.tas.%player%}
delete {gorevsureci.%player%}
# ZOMBI
command /görevegir:zombi:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.zombi.%player%} to true
set {zombi.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of zombie:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.zombi.%attacker%} is set:
add 1 to {zombi.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Zombi'ler &8► &7%{zombi.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@zombi}"
if {zombi.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@zombi}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 10000000"
give a chest named "&bElmas Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {zombi.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.zombi.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# OYUNCU
command /görevegir:oyuncu:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.oyuncu.%player%} to true
set {oyuncu.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of player:
attacker is a player
victim is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.oyuncu.%attacker%} is set:
add 1 to {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Oyuncular &8► &7%{oyuncu.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@oyuncu}"
if {oyuncu.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@oyuncu}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 15000000"
execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
delete {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.oyuncu.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# ISKELET
command /görevegir:iskelet:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.iskelet.%player%} to true
set {iskelet.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of skeleton:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.iskelet.%attacker%} is set:
add 1 to {iskelet.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Iskelet'ler &8► &7%{iskelet.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@iskelet}"
if {iskelet.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@iskelet}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 10000000"
execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {iskelet.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.iskelet.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# INEK
command /görevegir:inek:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.inek.%player%} to true
set {inek.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of cow:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.inek.%attacker%} is set:
add 1 to {inek.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Inek'ler &8► &7%{inek.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@inek}"
if {inek.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@inek}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 5000000"
give a chest named "&bElmas Kutu" to player
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
delete {inek.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.inek.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}
# DOMUZ
command /görevegir:domuz:
trigger:
if {gorevsureci.%player%} is not set:
set {gorevsureci.%player%} to true
set {gorev.domuz.%player%} to true
set {domuz.oldurdu.%player%} to 0
send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
else:
send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
on death of pig:
attacker is a player
if {gorevsureci.%attacker%} is set:
if {gorev.domuz.%attacker%} is set:
add 1 to {domuz.oldurdu.%attacker%}
set action bar of attacker to "&6Öldürülen Domuz'lar &8► &7%{domuz.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@domuz}"
if {domuz.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@domuz}:
send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
execute console command "eco give %attacker% 7500000"
execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
delete {domuz.oldurdu.%attacker%}
delete {gorev.domuz.%attacker%}
delete {gorevsureci.%attacker%}