Skript Ustaları içeri!

factionacican

Oduncu
Katılım
31 Ara 2021
Mesajlar
1
Beğeni
0
Puanları
10
Arkadaşlar merhaba öncelikle faction sunucum için güzel bi görev skripti buldum ancak skriptten hiç anlamadığım için düzenleyemiyorum altta verdiğim koda 1 tane de lapis görevi eklermisiniz? 2000 lapis kırınca vericek yine çok memnun olurum
Kod:
options:
    prefix: &6Görev &8&l»
    zombi: 11
    oyuncu: 10
    tas: 2500
    iskelet: 105
    inek: 110
    domuz: 100
    
on join:
    delete {gorev.%player%}
    delete {kirdi.%player%}
    delete {oldur.%player%}
    delete {oldurdu.%player%}
    
command /görev:
    aliases: gorev
    trigger:
        open chest with 4 rows named "&8&l» &rGörev Menüsü" to player
        wait 10 ticks
        format slot 0 of player with paper named "&6&lGörev Bilgi" with lore "&8&l» &7Göreviniz hakkında bilgi almak için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "görevbilgi"]
        format slot 27 of player with book named "&c&lNOT" with lore "||&8&l» &7Istediğin görevi alarak ödüller kazanabilirsin.||&8&l» &7Aynı anda birçok görev alınamaz." to close
        format slot 8 of player with paper named "&c&lÇık" with lore "||&8&l» &7Girdiğin görevden çıkmak için &e/görevdençık &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "gorevdencik"]
        format slot 11 of player with 48 named "&6Yosunlu Taş Kır" with lore "||&dÖdüller||&8* &a4.000.000 &7oyun parası||&8* &a1 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &eAltın Kutu||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:tas"]
        format slot 12 of player with cooked beef named "&6Inek Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a5.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:inek"]
        format slot 13 of player with rotten flesh named "&6Zombi Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:zombi"]
        format slot 14 of player with Bone named "&6Iskelet Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:iskelet"]
        format slot 15 of player with diamond sword named "&6Oyuncu Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a15.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:oyuncu"]
        format slot 20 of player with cooked porkchop named "&6Domuz Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a7.500.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:domuz"]
        format slot 35 of player with red glass pane named "&cKapa &6&l➥" with lore "&7&oMenüyü kapamak için tıklayın." to close
        
        
        
# Görevden çık
        
command /görevdençık:
    aliases: gorevdencik
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            delete {gorevsureci.%player%}
            delete {gorev.iskelet.%player%}
            delete {iskelet.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.inek.%player%}
            delete {inek.oldurdu.%player%}
            delete {tas.kirdi.%player%}
            delete {gorev.tas.%player%}
            delete {zombi.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.zombi.%player%}
            delete {oyuncu.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.oyuncu.%player%}
            delete {gorev.domuz.%player%}
            delete {domuz.oldurdu.%player%}
            send "{@prefix} &7Başarıyla görevden &cçıktın" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir görevde değilsiniz." to player
            
# Görev Bilgi
            
command /görevbilgi:
    aliases: gorevbilgi
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            if {gorev.tas.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp edit &7de &b{@tas} &7yosunlu taş kırmak." to player
                send "&7Senin şu ana kadar kırdığın yosunlu taş sayısı &6%{tas.kirdi.%player%}%" to player   
            if {gorev.inek.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp pasifmob&7 da &b{@inek} &7inek öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün inek sayısı &6%{inek.oldurdu.%player%}%" to player   
            if {gorev.zombi.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@zombi} &7zombi öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün zombi sayısı &6%{zombi.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.iskelet.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@iskelet} &7iskelet öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün iskelet sayısı &6%{iskelet.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.oyuncu.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@oyuncu} &7oyuncuyu öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün oyuncu sayısı &6%{oyuncu.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.domuz.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@domuz} &7domuz öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün domuz sayısı &6%{domuz.oldurdu.%player%}%" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Şuanda herhangi bir görevde değilsiniz, almak için &6/görev &7yazmalısınız." to player
# KIRIKTAS         
        
command /görevegir:tas:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.tas.%player%} to true
            set {tas.kirdi.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on break of 48:
    if {gorevsureci.%player%} is set:
        if {gorev.tas.%player%} is set:
            add 1 to {tas.kirdi.%player%}
            set action bar of player to "&6Kırılan Yosunlu Taşlar &8► &7%{tas.kirdi.%player%}%&8/&7{@tas}"
            if {tas.kirdi.%player%} is greater than or equal to {@tas}:
                send player title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %player% 4000000"
                give a chest named "&eAltın Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 1 %player%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 1 %player%"
                delete {tas.kirdi.%player%}
                delete {gorev.tas.%player%}
                delete {gorevsureci.%player%}
                
                

            
# ZOMBI
                
                
                
            
command /görevegir:zombi:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.zombi.%player%} to true
            set {zombi.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of zombie:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.zombi.%attacker%} is set:
            add 1 to {zombi.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Zombi'ler &8► &7%{zombi.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@zombi}"
            if {zombi.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@zombi}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {zombi.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.zombi.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
# OYUNCU           
            
            
command /görevegir:oyuncu:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.oyuncu.%player%} to true
            set {oyuncu.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of player:
    attacker is a player
    victim is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.oyuncu.%attacker%} is set:
            add 1 to {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Oyuncular &8► &7%{oyuncu.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@oyuncu}"
            if {oyuncu.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@oyuncu}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 15000000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.oyuncu.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
                        
# ISKELET
                
                
                
            
command /görevegir:iskelet:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.iskelet.%player%} to true
            set {iskelet.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of skeleton:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.iskelet.%attacker%} is set:
            add 1 to {iskelet.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Iskelet'ler &8► &7%{iskelet.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@iskelet}"
            if {iskelet.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@iskelet}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {iskelet.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.iskelet.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            


    
# INEK
                
                
                
            
command /görevegir:inek:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.inek.%player%} to true
            set {inek.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of cow:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.inek.%attacker%} is set:
            add 1 to {inek.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Inek'ler &8► &7%{inek.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@inek}"
            if {inek.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@inek}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 5000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {inek.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.inek.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
    
# DOMUZ
                
                
                
            
command /görevegir:domuz:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.domuz.%player%} to true
            set {domuz.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of pig:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.domuz.%attacker%} is set:
            add 1 to {domuz.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Domuz'lar &8► &7%{domuz.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@domuz}"
            if {domuz.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@domuz}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 7500000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {domuz.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.domuz.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
    
    
    
    
    
    

            
            
options:
    prefix: &6Görev &8&l»
    zombi: 11
    oyuncu: 10
    tas: 2500
    iskelet: 105
    inek: 110
    domuz: 100
    
on join:
    delete {gorev.%player%}
    delete {kirdi.%player%}
    delete {oldur.%player%}
    delete {oldurdu.%player%}
    
command /görev:
    aliases: gorev
    trigger:
        open chest with 4 rows named "&8&l» &rGörev Menüsü" to player
        wait 10 ticks
        format slot 0 of player with paper named "&6&lGörev Bilgi" with lore "&8&l» &7Göreviniz hakkında bilgi almak için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "görevbilgi"]
        format slot 27 of player with book named "&c&lNOT" with lore "||&8&l» &7Istediğin görevi alarak ödüller kazanabilirsin.||&8&l» &7Aynı anda birçok görev alınamaz." to close
        format slot 8 of player with paper named "&c&lÇık" with lore "||&8&l» &7Girdiğin görevden çıkmak için &e/görevdençık &7yazmalısınız." to close then run [execute player command "gorevdencik"]
        format slot 11 of player with 48 named "&6Yosunlu Taş Kır" with lore "||&dÖdüller||&8* &a4.000.000 &7oyun parası||&8* &a1 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &eAltın Kutu||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:tas"]
        format slot 12 of player with cooked beef named "&6Inek Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a5.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:inek"]
        format slot 13 of player with rotten flesh named "&6Zombi Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:zombi"]
        format slot 14 of player with Bone named "&6Iskelet Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a10.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &5BüyülüKasa &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eSpawnerKasası &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:iskelet"]
        format slot 15 of player with diamond sword named "&6Oyuncu Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a15.000.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:oyuncu"]
        format slot 20 of player with cooked porkchop named "&6Domuz Öldür" with lore "||&dÖdüller||&8* &a7.500.000 &7oyun parası||&8* &a2 &7Adet &eŞansKasası &7anahtarı||&8* &a1 &7Adet &eEfsaneviKasa &7anahtarı||||&7&oGörevi almak için tıklayın!" to close then run [execute player command "görevegir:domuz"]
        format slot 35 of player with red glass pane named "&cKapa &6&l➥" with lore "&7&oMenüyü kapamak için tıklayın." to close
        
        
        
# Görevden çık
        
command /görevdençık:
    aliases: gorevdencik
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            delete {gorevsureci.%player%}
            delete {gorev.iskelet.%player%}
            delete {iskelet.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.inek.%player%}
            delete {inek.oldurdu.%player%}
            delete {tas.kirdi.%player%}
            delete {gorev.tas.%player%}
            delete {zombi.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.zombi.%player%}
            delete {oyuncu.oldurdu.%player%}
            delete {gorev.oyuncu.%player%}
            delete {gorev.domuz.%player%}
            delete {domuz.oldurdu.%player%}
            send "{@prefix} &7Başarıyla görevden &cçıktın" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir görevde değilsiniz." to player
            
# Görev Bilgi
            
command /görevbilgi:
    aliases: gorevbilgi
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is set:
            if {gorev.tas.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp edit &7de &b{@tas} &7yosunlu taş kırmak." to player
                send "&7Senin şu ana kadar kırdığın yosunlu taş sayısı &6%{tas.kirdi.%player%}%" to player   
            if {gorev.inek.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp pasifmob&7 da &b{@inek} &7inek öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün inek sayısı &6%{inek.oldurdu.%player%}%" to player   
            if {gorev.zombi.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@zombi} &7zombi öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün zombi sayısı &6%{zombi.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.iskelet.%player%} is set:   
                send "{@prefix} &7Görevin &b/warp aktifmob&7 da &b{@iskelet} &7iskelet öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün iskelet sayısı &6%{iskelet.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.oyuncu.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@oyuncu} &7oyuncuyu öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün oyuncu sayısı &6%{oyuncu.oldurdu.%player%}%" to player
            if {gorev.domuz.%player%} is set:
                send "{@prefix} &7Görevin &b{@domuz} &7domuz öldürmek." to player
                send "&7Senin şu ana kadar öldürdüğün domuz sayısı &6%{domuz.oldurdu.%player%}%" to player
        else:
            send "{@prefix} &7Şuanda herhangi bir görevde değilsiniz, almak için &6/görev &7yazmalısınız." to player
# KIRIKTAS         
        
command /görevegir:tas:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.tas.%player%} to true
            set {tas.kirdi.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on break of 48:
    if {gorevsureci.%player%} is set:
        if {gorev.tas.%player%} is set:
            add 1 to {tas.kirdi.%player%}
            set action bar of player to "&6Kırılan Yosunlu Taşlar &8► &7%{tas.kirdi.%player%}%&8/&7{@tas}"
            if {tas.kirdi.%player%} is greater than or equal to {@tas}:
                send player title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %player% 4000000"
                give a chest named "&eAltın Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 1 %player%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 1 %player%"
                delete {tas.kirdi.%player%}
                delete {gorev.tas.%player%}
                delete {gorevsureci.%player%}
                
                

            
# ZOMBI
                
                
                
            
command /görevegir:zombi:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.zombi.%player%} to true
            set {zombi.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of zombie:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.zombi.%attacker%} is set:
            add 1 to {zombi.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Zombi'ler &8► &7%{zombi.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@zombi}"
            if {zombi.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@zombi}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {zombi.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.zombi.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
# OYUNCU           
            
            
command /görevegir:oyuncu:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.oyuncu.%player%} to true
            set {oyuncu.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of player:
    attacker is a player
    victim is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.oyuncu.%attacker%} is set:
            add 1 to {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Oyuncular &8► &7%{oyuncu.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@oyuncu}"
            if {oyuncu.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@oyuncu}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 15000000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {oyuncu.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.oyuncu.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
                        
# ISKELET
                
                
                
            
command /görevegir:iskelet:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.iskelet.%player%} to true
            set {iskelet.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of skeleton:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.iskelet.%attacker%} is set:
            add 1 to {iskelet.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Iskelet'ler &8► &7%{iskelet.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@iskelet}"
            if {iskelet.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@iskelet}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 10000000"
                execute console command "crazycrates give physical buyulu 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {iskelet.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.iskelet.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            


    
# INEK
                
                
                
            
command /görevegir:inek:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.inek.%player%} to true
            set {inek.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of cow:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.inek.%attacker%} is set:
            add 1 to {inek.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Inek'ler &8► &7%{inek.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@inek}"
            if {inek.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@inek}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 5000000"
                give a chest named "&bElmas Kutu" to player
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical spawner 1 %attacker%"
                delete {inek.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.inek.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
            
            
    
# DOMUZ
                
                
                
            
command /görevegir:domuz:
    trigger:
        if {gorevsureci.%player%} is not set:
            set {gorevsureci.%player%} to true
            set {gorev.domuz.%player%} to true
            set {domuz.oldurdu.%player%} to 0
            send "{@prefix} &7Göreve girdin, ne yapacağını öğrenmek için &e/görevbilgi &7yazmalısınız." to player
        else:
            send "{@prefix} &7Zaten herhangi bir göreve girmişsiniz, çıkmak için &c/görevdençık" to player
            
on death of pig:
    attacker is a player
    if {gorevsureci.%attacker%} is set:
        if {gorev.domuz.%attacker%} is set:
            add 1 to {domuz.oldurdu.%attacker%}
            set action bar of attacker to "&6Öldürülen Domuz'lar &8► &7%{domuz.oldurdu.%attacker%}%&8/&7{@domuz}"
            if {domuz.oldurdu.%attacker%} is greater than or equal to {@domuz}:
                send attacker title "&eGörev Tamamlandı" with subtitle "&d● &7Ödülleriniz verildi." for 3 seconds
                execute console command "eco give %attacker% 7500000"
                execute console command "crazycrates give physical sans 2 %attacker%"
                execute console command "crazycrates give physical efsanevi 2 %attacker%"
                delete {domuz.oldurdu.%attacker%}
                delete {gorev.domuz.%attacker%}
                delete {gorevsureci.%attacker%}
 
Üst