World Edit | Nasıl Kullanılır | Bütün Komutlar

MigrostaKasiyer

Kömür madencisi
Katılım
20 Haz 2019
Mesajlar
11
Beğeni
6
Puanları
30
Komutlar:
//wand : Bu komut elimize WorldEdit yapmamızı sağlayacak tahta baltayı verir.

//set <blok kodu>: Bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri yazdığımız blokla doldurur.

Not: Blok kodlarını bilmiyorsanız blokun direk adını yazabilirsiniz {wooden_stair} . Veya "Minecraft blok kodları" die aratıp herhangi bir web sitesinden bakabilirsiniz. Ama en kolayı oyun içinde F3 + H tuşlarına aynı anda basıp envanterinize gelip o blokun üstüne gelmek ve sağ üstteki kodu yazmakdır.

Not: <blok kodu> yerine istediğiniz eşyayı elinize alıp <hand> yazabilirsiniz.

//pos1 ve //pos2 : Bu komut havadayken bulunduğumuz bölgenin koordinatlarını seçerek burayı seçilmiş alan yapar.

/snow : Belirli bir alandaki yeri kapla kaplar ve eğer su varsa suyu dondurur.

//size : Tahta baltayla seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını gösterir.

//cut: Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları yok eder.

//copy : Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.

//paste : Kopyaladığımız yeri yapıştırır.
NOT: Bu komutu kullanırken herhangi bir yeri seçmemize gerek yok.
NOT: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.
  • Örnek: Yapımızı kopyalarken onun bir blok önünde durursak yapıştırdığımızda da 1 blok önümüzde yapışır.

//rotate : Bu komut kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.

NOT: Bu komut tek başını çalışamaz. Bunun çalışması için kopyalanan bölgenin aynı zamanda yapıştırılması gerekir. Eğer yapıştırılmazsa herhangi bir değişiklik olmaz.
  • Örnek: //rotate 180 yazarsak kopyaladığımız cisim 180 derece dönmüş olur.

/undo: Bu komut yaptığımız işlemleri geri almamızı sağlar.

Not: Fawe pluginin de bu /undo deil //undo dur.

//flip : Bu komut seçtiğimiz alandaki yapıyı//rotate komutuna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.

//cyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.
  • Örnek: //cyl 5 3 : Yarıçapı 3 büyüklüğünde olan tahta bir, içi dolu daire oluşturur.

//hcyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.
  • Örnek: //hcyl 5 6 : Yarıçapı 6 büyüklüğünde olan tahta bir, içi boş daire oluşturur.

//sphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küreler üretir.
  • Örnek: //sphere 1 5 : Yarıçapı 5 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu küre üretir.

//hssphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küreler üretir.

  • Örnek: //sphere 1 9 : Yarıçapı 9 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş küre üretir.

//pyramid<blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramitler üretir.
  • Örnek: //pyramid 1 7 : Yarıçapı 7 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu piramit üretir.

//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramitler üretir.

  • Örnek: //hpyramid 1 8 : Yarıçapı 8 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş piramit üretir.
//drain <genişik>: Olduğunuz yerdeki lav ve suları boşaltır.
  • Örnek: //drain 15 yazarsanız 15 blok ötenizde ki sulara kadar boşaltır.

//walls <blok>: Seçtiğiniz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapmanızı sağlar.
  • Örnek: //walls 20 : Seçtiğimiz alanda camdan duvar yapmamızı sağlar.

//stack <sayı> <yön>: Bu komut seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar. (Yönler: up,north,east)
  • Örnek: //stack 15 up : Seçtiğimiz alandaki yapıyı 15 kere yukarı tekrarlatır.
Umarım konuyu faydalı bulmuşsunuzdur.​
 

HqmzqsNN

Oduncu
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
1
Beğeni
0
Puanları
10
Kodların hepsi çalışıyor ama yere bir blogun farklı türlerini yerlestiremiyorum mesela siyah yun koycaksam işini yazıyorum veya elime siyah alıyorum komudu yazdığımda beyaz yun kaplıyor yardım edermisiniz
 

yagz

Oduncu
Katılım
27 Kas 2023
Mesajlar
1
Beğeni
0
Puanları
10
Abi o video linki çok saçma sitelere (Sayfalara) atıyor
 
Üst