S2eforme

Oduncu
Katılım
23 Mar 2021
Mesajlar
3
Beğeni
4
Puanları
30
Selam! Ben S2eforme, craftrise forumlarındaki en acımasız hayatlardan biriyim! Hayatim YOK! Hiç de değil! Bu yüzden bu seriyi yaptım! Çünkü çok zamanım var. Ama cidden, bu büyük bir proje. Görüyorsunuz, bununla yapacağım şey, sunucunun yaklaşık 5 yıllık geçmişini gözden geçireceğim. Bunu yaparak, çeşitli konuları ele alacağım, sunucunun farklı özelliklerini analiz edeceğim ve genel olarak büyük bir inek gibi davranacağım. Bu, serinin ilk dizisidir. Keyfini çıkarın ve en olgunlaşmamış minecraft YouTuber'a layık olan bu iğrenç girişten sonra hala okuyorsanız, o zaman size şükürler olsun.

CraftRise, harika yapılardan oluşan bir sunucudur. Bu çok açık. Ve başka hiçbir yerde, inşa ekibinin çalışması ana lobide olduğundan daha iyi gösterilemez. Sunucunun 4 yıllık geçmişi boyunca, ana lobi toplam 10 kez değişti. 2014-2015 arasında yılda bir ve 2021'den beri iki kez. Bu, tabii ki, gerçekleşen tatil lobileri hesaba katılmıyor. Bu başlık, ana lobinin bu 4 yıl içindeki gelişimine bir göz atacak, her birini birbiriyle karşılaştıracak ve lobinin nasıl şimdiki haline dönüştüğünü görecek.

Not: Neredeyse tüm 2014-2015 lobi resimleri, aksi belirtilmedikçe lobide indirilirken çekilmiştir.

1.PNG


Not : o zamanlar ismi pucketnw'dir ve faction sunucusudur.

Görünüşe göre o yıl üç lobi vardı. Önce öncekini, sonra değiştirmeyi koyacağım.
ana lobi.PNG

kitpvp.PNG

KitPvp lobisidir

2. Lobi:
2015 lobi.PNG

NOt : Bu Lobi bi kaç ay gibi kısa bir süre kullanılmıştır.

3. Lobi:
10179

2016 lobi.PNG

10181


2. lobi:
2017 lobi.PNG

10183

10184

2018 - 2021 arası pek önemli bir değişiklik olmadığı için koymadım!

Layout


Bu, lobinin ana temasıyla bağlantılı, ancak önemli değil. Şimdi, 2014/15 lobileri daha küçük, daha kompakt lobilerdi. Oldukça merkezileşmişlerdi ve yumurtlama noktası aşağı yukarı tüm lobinin merkeziydi. Bununla birlikte, oradan devam edersek, doğma noktası o zamandan beri merkezi olmayan hale geldi ve bunun yerine merkez, ya oyuna katılma NPC'leri ya da büyük bir portal ile dolu. Bu tasarım, 2016 yılında “Dev Mor ve Sarı CraftRise yazısı” (daha iyi bir adın olmaması) tanıtımıyla benimsenmiştir.

Ana fikir

Şimdi, lobilerin teması her zaman aşağı yukarı Orta Çağ temellidir ya da, dediğim gibi, büyük kaleler ve küçük köyler zamanı. Şimdi, 2014 / 15'te, lobi teması bir tür avlu alanı etrafında şekillendi ve oyuncular bir çeşit bahçede ortaya çıktı. 2015 yılında o yılki ikinci lobi tasarımıyla, avlu ve ana kalenin kaldırılması ve yerini turuncu çatılı büyük bir köyün alması ile bu durum değişti. Lobide muhtemelen 16. yüzyıldan 17. yüzyıla kadar gemiler ortaya çıktı ve bu tema mevcut lobide de dahil olmak üzere sabit kaldı.

Oyunlar

Şimdi Oyunlar her zaman sunucuda bir şey olmuştur. Bununla birlikte, gösterilme biçimleri yıllar içinde değişti. 2015 yılında oyunlara girmenin ana yöntemi pusulaydı. Oyunlar lobide gerçekten açık bir şekilde sergilenmedi. Ancak bu, 2019'ta değişti. 2019'ta, diğer mini oyun sunucularından farklı olarak, tüm lobi bir tür mini oyun kucaklaşmasına dönüştü. Oyunların her birinin, oyuncuların girip daha sonra oyun oynamak için npclere tıklayıp geçebilecekleri kendi "bölmeleri" vardı. 2016'da (günümüze kadar), NPC'lerin piyasaya sürülmesiyle oyunları göstermenin ana yöntemi tamamen değişti. Artık oyuncular, seçtikleri oyun lobisine gitmek için ana lobideki NPC'leri kullanabiliyorlardı. Bu tasarım hala kullanılmaktadır.

RASTEGELE ÖZELLİKLER

Lobilerin hepsinin tuhaflıkları ve özellikleri vardı. Böyle bir örnek 2018 yılında, lobide ilk kez gizli bir yer keşfedildi, içerisinde bir roket olan bir lobi ile geldi.
10185


Lobinin amacı

Lobilerin amacı hakkında biraz araştırma zamanı. Demek istediğim, oyuncuların içinde bulundukları oyun lobisinin çöktüğünü söylerlerse gitmeleri için bir dengeleyici merkez olarak hizmet etmeleri gerektiği açıktı. Elbette CraftRise'e bir bütün olarak giriş işlevi gördü. Ama başka ne var? Lobilerin büyüklüğünü ve modelini düşünün. Çoğunlukla, 2014/15 lobileri çok az özelliğe sahipti ya da hiç yoktu ve sadece oyunlara gitmek için yola çıkan oyuncular için bir ara istasyon olarak hizmet ediyordu. 2016, kontrol edilecek daha fazla özelliğe sahip küçük bir değişiklikti, ancak yine de sadece bir ara istasyon olması amaçlanmıştı. 2017'da bu bir şekilde değişti. Evet, ana lobi hala bir ara istasyon olarak tasarlansa da, her zaman takılabileceğiniz bir yer değil, birçok özellik eklendi. Ek olarak, özel bir gizli roket pisti gibi yerleştirilmiş birkaç şey daha vardı. Ve 2018'de lobide bir arena pvp açıldı. Lobinin tarzı ve temasındaki değişimle birlikte amaçta da bir değişiklik oldu.

Bu, CraftRise ana lobilerinin özelliklerine ve farklı özelliklerine bakarak bu konuyu hemen hemen tamamlıyor. Bununla birlikte, son bir konuyu tartışmak istiyorum - bireysel oyun lobileri


Bireysel Oyun Lobileri

2019'dan sonra bu lobiler craftrise'de var olmuştur. Ve bu burada önemlidir. Sunucudaki mini oyunların her biri için 2019'dan sonra vardı. Ama bir düşünün. Başka hiçbir mini oyun sunucusu bunu gerçekten yapmaz. Diğer sunucular sadece ana lobisine ve oyun NPC'lerine sahiptir. Ama hayır. CraftRise, her oyunu kendi lobisine koydu ve bu önemli. Bu ayrı lobilere sahip olarak CraftRise, bu oyunun topluluklarının büyümesine etkili bir şekilde izin verdi. Bununla, toplulukların her biri birbirinden oldukça farklı hale geldi. Evet, elbette, sunucudaki oyuncuların çok fazla olması nedeniyle ayrı lobilere sahip olmak da mantıklı, ama öyle olsa bile. Oyun lobileri sayesinde oluşturulan topluluk inanılmaz. Skywars lobileri sadece görünüşleriyle değil, aynı zamanda yönetici suistimali geçmişleriyle de tanındı.

Not: Oyun lobisinin geliştirilmesinde ayrı bir konu olabilir, ancak yine de görülecek.

Herhangi bir hata yaptıysam lütfen beni düzeltin. Ve eğer birisi bundan daha önce bahsetmişse, onu iki kez açmayın… Ben hallederim, tamam mı? Ayrıca, geribildirim BÜYÜK BİR ŞEKİLDE teşvik ediliyor ve cidden geri bildirime ihtiyacım var. Onu bana ver.

sebepten dolayı etiketlenmek isteyen insanlar:
Tamam kimse yok. Belki bir sonraki konu.​
 

HüseyinTR

Kütüphaneci
Katılım
23 Şub 2021
Mesajlar
420
Beğeni
88
Puanları
450
Selam! Ben S2eforme, craftrise forumlarındaki en acımasız hayatlardan biriyim! Hayatim YOK! Hiç de değil! Bu yüzden bu seriyi yaptım! Çünkü çok zamanım var. Ama cidden, bu büyük bir proje. Görüyorsunuz, bununla yapacağım şey, sunucunun yaklaşık 5 yıllık geçmişini gözden geçireceğim. Bunu yaparak, çeşitli konuları ele alacağım, sunucunun farklı özelliklerini analiz edeceğim ve genel olarak büyük bir inek gibi davranacağım. Bu, serinin ilk dizisidir. Keyfini çıkarın ve en olgunlaşmamış minecraft YouTuber'a layık olan bu iğrenç girişten sonra hala okuyorsanız, o zaman size şükürler olsun.

CraftRise, harika yapılardan oluşan bir sunucudur. Bu çok açık. Ve başka hiçbir yerde, inşa ekibinin çalışması ana lobide olduğundan daha iyi gösterilemez. Sunucunun 4 yıllık geçmişi boyunca, ana lobi toplam 10 kez değişti. 2014-2015 arasında yılda bir ve 2021'den beri iki kez. Bu, tabii ki, gerçekleşen tatil lobileri hesaba katılmıyor. Bu başlık, ana lobinin bu 4 yıl içindeki gelişimine bir göz atacak, her birini birbiriyle karşılaştıracak ve lobinin nasıl şimdiki haline dönüştüğünü görecek.

Not: Neredeyse tüm 2014-2015 lobi resimleri, aksi belirtilmedikçe lobide indirilirken çekilmiştir.

Ekli dosyayı görüntüle 10175

Not : o zamanlar ismi pucketnw'dir ve faction sunucusudur.

Görünüşe göre o yıl üç lobi vardı. Önce öncekini, sonra değiştirmeyi koyacağım.
Ekli dosyayı görüntüle 10176
Ekli dosyayı görüntüle 10177

KitPvp lobisidir

2. Lobi:
Ekli dosyayı görüntüle 10178
NOt : Bu Lobi bi kaç ay gibi kısa bir süre kullanılmıştır.

3. Lobi:
Ekli dosyayı görüntüle 10179





2018 - 2021 arası pek önemli bir değişiklik olmadığı için koymadım!

Layout


Bu, lobinin ana temasıyla bağlantılı, ancak önemli değil. Şimdi, 2014/15 lobileri daha küçük, daha kompakt lobilerdi. Oldukça merkezileşmişlerdi ve yumurtlama noktası aşağı yukarı tüm lobinin merkeziydi. Bununla birlikte, oradan devam edersek, doğma noktası o zamandan beri merkezi olmayan hale geldi ve bunun yerine merkez, ya oyuna katılma NPC'leri ya da büyük bir portal ile dolu. Bu tasarım, 2016 yılında “Dev Mor ve Sarı CraftRise yazısı” (daha iyi bir adın olmaması) tanıtımıyla benimsenmiştir.

Ana fikir

Şimdi, lobilerin teması her zaman aşağı yukarı Orta Çağ temellidir ya da, dediğim gibi, büyük kaleler ve küçük köyler zamanı. Şimdi, 2014 / 15'te, lobi teması bir tür avlu alanı etrafında şekillendi ve oyuncular bir çeşit bahçede ortaya çıktı. 2015 yılında o yılki ikinci lobi tasarımıyla, avlu ve ana kalenin kaldırılması ve yerini turuncu çatılı büyük bir köyün alması ile bu durum değişti. Lobide muhtemelen 16. yüzyıldan 17. yüzyıla kadar gemiler ortaya çıktı ve bu tema mevcut lobide de dahil olmak üzere sabit kaldı.

Oyunlar

Şimdi Oyunlar her zaman sunucuda bir şey olmuştur. Bununla birlikte, gösterilme biçimleri yıllar içinde değişti. 2015 yılında oyunlara girmenin ana yöntemi pusulaydı. Oyunlar lobide gerçekten açık bir şekilde sergilenmedi. Ancak bu, 2019'ta değişti. 2019'ta, diğer mini oyun sunucularından farklı olarak, tüm lobi bir tür mini oyun kucaklaşmasına dönüştü. Oyunların her birinin, oyuncuların girip daha sonra oyun oynamak için npclere tıklayıp geçebilecekleri kendi "bölmeleri" vardı. 2016'da (günümüze kadar), NPC'lerin piyasaya sürülmesiyle oyunları göstermenin ana yöntemi tamamen değişti. Artık oyuncular, seçtikleri oyun lobisine gitmek için ana lobideki NPC'leri kullanabiliyorlardı. Bu tasarım hala kullanılmaktadır.

RASTEGELE ÖZELLİKLER

Lobilerin hepsinin tuhaflıkları ve özellikleri vardı. Böyle bir örnek 2018 yılında, lobide ilk kez gizli bir yer keşfedildi, içerisinde bir roket olan bir lobi ile geldi.
Ekli dosyayı görüntüle 10185


Lobinin amacı

Lobilerin amacı hakkında biraz araştırma zamanı. Demek istediğim, oyuncuların içinde bulundukları oyun lobisinin çöktüğünü söylerlerse gitmeleri için bir dengeleyici merkez olarak hizmet etmeleri gerektiği açıktı. Elbette CraftRise'e bir bütün olarak giriş işlevi gördü. Ama başka ne var? Lobilerin büyüklüğünü ve modelini düşünün. Çoğunlukla, 2014/15 lobileri çok az özelliğe sahipti ya da hiç yoktu ve sadece oyunlara gitmek için yola çıkan oyuncular için bir ara istasyon olarak hizmet ediyordu. 2016, kontrol edilecek daha fazla özelliğe sahip küçük bir değişiklikti, ancak yine de sadece bir ara istasyon olması amaçlanmıştı. 2017'da bu bir şekilde değişti. Evet, ana lobi hala bir ara istasyon olarak tasarlansa da, her zaman takılabileceğiniz bir yer değil, birçok özellik eklendi. Ek olarak, özel bir gizli roket pisti gibi yerleştirilmiş birkaç şey daha vardı. Ve 2018'de lobide bir arena pvp açıldı. Lobinin tarzı ve temasındaki değişimle birlikte amaçta da bir değişiklik oldu.

Bu, CraftRise ana lobilerinin özelliklerine ve farklı özelliklerine bakarak bu konuyu hemen hemen tamamlıyor. Bununla birlikte, son bir konuyu tartışmak istiyorum - bireysel oyun lobileri


Bireysel Oyun Lobileri

2019'dan sonra bu lobiler craftrise'de var olmuştur. Ve bu burada önemlidir. Sunucudaki mini oyunların her biri için 2019'dan sonra vardı. Ama bir düşünün. Başka hiçbir mini oyun sunucusu bunu gerçekten yapmaz. Diğer sunucular sadece ana lobisine ve oyun NPC'lerine sahiptir. Ama hayır. CraftRise, her oyunu kendi lobisine koydu ve bu önemli. Bu ayrı lobilere sahip olarak CraftRise, bu oyunun topluluklarının büyümesine etkili bir şekilde izin verdi. Bununla, toplulukların her biri birbirinden oldukça farklı hale geldi. Evet, elbette, sunucudaki oyuncuların çok fazla olması nedeniyle ayrı lobilere sahip olmak da mantıklı, ama öyle olsa bile. Oyun lobileri sayesinde oluşturulan topluluk inanılmaz. Skywars lobileri sadece görünüşleriyle değil, aynı zamanda yönetici suistimali geçmişleriyle de tanındı.

Not: Oyun lobisinin geliştirilmesinde ayrı bir konu olabilir, ancak yine de görülecek.

Herhangi bir hata yaptıysam lütfen beni düzeltin. Ve eğer birisi bundan daha önce bahsetmişse, onu iki kez açmayın… Ben hallederim, tamam mı? Ayrıca, geribildirim BÜYÜK BİR ŞEKİLDE teşvik ediliyor ve cidden geri bildirime ihtiyacım var. Onu bana ver.

sebepten dolayı etiketlenmek isteyen insanlar:
Tamam kimse yok. Belki bir sonraki konu.​
şu 2017 lobisi hatırlıyorum, özlemişim be :cry:
 
Üst