- Katılım
- 22 Ocak 2023
- Mesajlar
- 4
- Beğeni
- 1
- Puanları
- 10
Öncelikle Merhaba Ben Validas
Sizlere Daha Önceden Bulduğum Benim Yapmış Olmadığım Bir Skripti Tanıtacağım!
Yeni Sunucular için İdeal Bir Güvenlik Skriptidir
Kullanım Komutları
"/şifreayarla (oyuncu) (belirlenen şifre)" Belirlenen Şifreyi Oyuncuya Atar!
"/şifresil (oyuncu)" Belirlenen Şifreyi Oyuncudan Kaldırır
"/güvenlik (belirlenenşifre)" Belirlenen Şifreyi Girmez İseniz Oyunda Sohbet Edemez, Blok Kıramaz, Eşya Atamaz ve Komut Kullanamazınız
Bu Skriptin Amacı Grief ve Hesabın Çalınmasını Önlemektir!
Ayrıca Griefi Önlemek İçin De Pluginler Hakkında Başka Bir Konu Açtım Diğer Konuda Buluşalım!
Sizlere Daha Önceden Bulduğum Benim Yapmış Olmadığım Bir Skripti Tanıtacağım!
Yeni Sunucular için İdeal Bir Güvenlik Skriptidir
Kullanım Komutları
"/şifreayarla (oyuncu) (belirlenen şifre)" Belirlenen Şifreyi Oyuncuya Atar!
"/şifresil (oyuncu)" Belirlenen Şifreyi Oyuncudan Kaldırır
"/güvenlik (belirlenenşifre)" Belirlenen Şifreyi Girmez İseniz Oyunda Sohbet Edemez, Blok Kıramaz, Eşya Atamaz ve Komut Kullanamazınız
Bu Skriptin Amacı Grief ve Hesabın Çalınmasını Önlemektir!
JavaScript:
options:
p: &a&lSUNUCUADI &3»
command /şifreayarla [<offlineplayer>] [<text>]:
permission: admin
trigger:
arg-1 is set:
arg-2 is set:
set {sifre::%arg-1%} to arg-2
send "{@p} &a%arg-1% adlı oyuncunun şifresi %arg-2% olarak ayarlandı"
else:
send "{@p} &cŞifre girmelisin"
else:
send "{@p} &cBir oyuncu adı girmelisin"
command /şifresil [<offlineplayer>]:
permission: admin
trigger:
arg-1 is set:
{sifre::%arg-1%} is set:
delete {sifre::%arg-1%}
send "{@p} &3Artık %arg-1% adlı oyuncu güvenlik doğrulamasına girmeyecek"
{güvenlik.koruma::%arg-1%} is set:
delete {güvenlik.koruma::%arg-1%}
else:
send "{@p} &c%arg-1% adlı oyuncunun zaten bir şifresi yok !"
else:
send "{@p} &cBir oyuncu adı girmelisin"
command /güvenlik [<text>]:
trigger:
{sifre::%player%} is set:
arg-1 is set:
arg-1 is "%{sifre::%player%}%":
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
delete {güvenlik.koruma::%player%}
execute console command "tm message %player% &a&l&NKORUMA \n &2Güvenlik korumasını geçtin!"
else:
execute console command "tm message %player% &a&l&NKORUMA \n &2Sen zaten korumadan geçmişsin?!"
else:
execute console command "tm message %player% &4&l&NKORUMA \n &cHatalı bir şifre girdiniz!"
else:
send "{@p} &cBir şifre girmelisin"
command:
command is not "güvenlik":
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
execute console command "tm message %player% &4&l&NKORUMA \n &cGüvenlik şifreni girmeden birşey yapamazsın!"
place:
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
break:
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
rightclick:
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
on chat:
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
on any movement:
{güvenlik.koruma::%player%} is set:
cancel event
damage:
{güvenlik.koruma::%attacker%} is set:
cancel event
join:
{sifre::%player%} is set:
set {güvenlik.koruma::%player%} to player
wait 60 ticks
execute console command "tm message %player% &4&l&NKORUMA \n &cGüvenlik şifreni girmeden birşey yapamazsın!"
quit:
{sifre::%Player%} is set:
{güvenlik.koruma::%Player%} is set:
delete {güvenlik.koruma::%player%}
load:
{güvenlik.koruma::*} is set:
loop {güvenlik.koruma::*}:
delete {güvenlik.koruma::%loop-value%}
kick loop-value due to "&4TEKRAR GIRIS YAPINIZ !"
Ayrıca Griefi Önlemek İçin De Pluginler Hakkında Başka Bir Konu Açtım Diğer Konuda Buluşalım!