Merhaba,
Aşağıda bulunan adımlara göz atabilirsiniz;
1-) Oyuna vermiş olduğunuz ram miktarı gereğinden az veya fazla olabilir. Hesap giriş ekranında bulunan ayarlar menüsü (çark sembolü) üzerinden mevcut ram miktarını düzenleyebilirsiniz.
2-) Aygıt yöneticisi üzerinden donanımlara ait güncel sürücülere ulaşamıyoruz. Cihazınızın donanımlarına ait web siteleri üzerinden uygun ve güncel sürücüleri kurunuz.
3-) Antivirüs yazılımı kullanıyor iseniz devre dışı bırakmanız gerekmektedir. Çeşitli antivirüs yazılımları, oyun dosyalarını zararlı yazılım olarak algılayıp kaldırabilir. Eksik oyun dosyaları sebebi ile giriş yapamıyor olabilirsiniz.
4-) Zararlı yazılım sebebinden dolayı Java ile iletişim kurulamıyor olabilir. cihazınızı sıfırlamayı (formatlamayı) deneyebilirsiniz.
5-) "Denetim masası > Programlar" yolunu izleyerek cihazınızda bulunan mevcut Java sürümünü kaldırınız. CraftRise Launcher'ı ile cihazınıza uygun Java sürümünü ücretsiz bir şekilde kurabilirsiniz.
6-) "Başlat > Çalıştır > %appdata%" yolunu izleyerek ".craftrise" dosyasını kaldırınız. CraftRise Launcher'ını yönetici olarak çalıştırınız ve kurulumun tamamlanmasını bekleyiniz.
Sorununuz hâlâ çözülmedi ise
buraya tıklayarak destek sayfası üzerinden sorununuz ile ilgili bir destek talebi oluşturabilirsiniz.