World Edit | Nasıl Kullanılır | Bütün Komutlar

MigrostaKasiyer

Kömür madencisi
Katılım
20 Haz 2019
Mesajlar
9
Beğeni
4
Puanları
30
Komutlar:
//wand : Bu komut elimize WorldEdit yapmamızı sağlayacak tahta baltayı verir.

//set <blok kodu>: Bu Komut tahta baltayla sol tıkla seçtiğimiz 1. yer ve sağ tıkla seçtiğimiz 2. yer arasındaki tüm yeri yazdığımız blokla doldurur.

Not: Blok kodlarını bilmiyorsanız blokun direk adını yazabilirsiniz {wooden_stair} . Veya "Minecraft blok kodları" die aratıp herhangi bir web sitesinden bakabilirsiniz. Ama en kolayı oyun içinde F3 + H tuşlarına aynı anda basıp envanterinize gelip o blokun üstüne gelmek ve sağ üstteki kodu yazmakdır.

Not: <blok kodu> yerine istediğiniz eşyayı elinize alıp <hand> yazabilirsiniz.

//pos1 ve //pos2 : Bu komut havadayken bulunduğumuz bölgenin koordinatlarını seçerek burayı seçilmiş alan yapar.

/snow : Belirli bir alandaki yeri kapla kaplar ve eğer su varsa suyu dondurur.

//size : Tahta baltayla seçtiğimiz iki yer arasındaki blok sayısını gösterir.

//cut: Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları yok eder.

//copy : Seçtiğimiz iki yer arasındaki blokları kopyalar.

//paste : Kopyaladığımız yeri yapıştırır.
NOT: Bu komutu kullanırken herhangi bir yeri seçmemize gerek yok.
NOT: Seçtiğimiz alanı nerede kopyalarsak onu yapıştırdığımızda da durduğumuz yere göre yapıştırır.
  • Örnek: Yapımızı kopyalarken onun bir blok önünde durursak yapıştırdığımızda da 1 blok önümüzde yapışır.

//rotate : Bu komut kopyalanan bölgenin açısını değiştirir ve yapıştırıldıktan sonra başka bir yöne bakarak gözükmesini sağlar.

NOT: Bu komut tek başını çalışamaz. Bunun çalışması için kopyalanan bölgenin aynı zamanda yapıştırılması gerekir. Eğer yapıştırılmazsa herhangi bir değişiklik olmaz.
  • Örnek: //rotate 180 yazarsak kopyaladığımız cisim 180 derece dönmüş olur.

/undo: Bu komut yaptığımız işlemleri geri almamızı sağlar.

Not: Fawe pluginin de bu /undo deil //undo dur.

//flip : Bu komut seçtiğimiz alandaki yapıyı//rotate komutuna göre daha iyi bir şekilde ters döndürür.

//cyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu daire oluşturur.
  • Örnek: //cyl 5 3 : Yarıçapı 3 büyüklüğünde olan tahta bir, içi dolu daire oluşturur.

//hcyl <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş daire oluşturur.
  • Örnek: //hcyl 5 6 : Yarıçapı 6 büyüklüğünde olan tahta bir, içi boş daire oluşturur.

//sphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu küreler üretir.
  • Örnek: //sphere 1 5 : Yarıçapı 5 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu küre üretir.

//hssphere <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş küreler üretir.

  • Örnek: //sphere 1 9 : Yarıçapı 9 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş küre üretir.

//pyramid<blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi dolu piramitler üretir.
  • Örnek: //pyramid 1 7 : Yarıçapı 7 büyüklüğünde olan taş bir, içi dolu piramit üretir.

//hpyramid <blok kodu> <yarıçap>: Yazdığınız blokta ve büyüklükte içi boş piramitler üretir.

  • Örnek: //hpyramid 1 8 : Yarıçapı 8 büyüklüğünde olan taş bir, içi boş piramit üretir.
//drain <genişik>: Olduğunuz yerdeki lav ve suları boşaltır.
  • Örnek: //drain 15 yazarsanız 15 blok ötenizde ki sulara kadar boşaltır.

//walls <blok>: Seçtiğiniz alanın etrafına istediğiniz bloktan duvar yapmanızı sağlar.
  • Örnek: //walls 20 : Seçtiğimiz alanda camdan duvar yapmamızı sağlar.

//stack <sayı> <yön>: Bu komut seçtiğiniz yerdeki blokları istediğiniz yöne istediğiniz kadar yükseltmenizi sağlar. (Yönler: up,north,east)
  • Örnek: //stack 15 up : Seçtiğimiz alandaki yapıyı 15 kere yukarı tekrarlatır.
Umarım konuyu faydalı bulmuşsunuzdur.​
 
Üst